شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: نمایشگاه روایت پیشرفت برای نخستین بار در دولت سیزدهم برپا می شود که اقدام مناسبی است و انتظار می رود با آسیب شناسی و تقویت نقاط قوت در دیگر استان‌های کشور نیز برپا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: مردم و قشر نخبگانی جامعه باید خدمات و دستاوردهای دولت را در این نمایشگاه ببینند که این امر موجب خواهد شد تا اقدامات صورت گرفته برای دیگران نیز بازگو شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) ابراز داشت: رییس جمهور و دولتمردان آنچه در توان دارند، در راستای رضای خدا و خدمت رسانی به مردم در کشور انجام می دهند.

آیت الله سعیدی ابراز داشت: تلاش در مسیر رضای الهی بسیار ارزشمند است و این روش با رفتار کسانی که دلبسته به جاهای دیگری بودند و از آنان طلب کمک می کردند تفاوت دارد.

وی عنوان داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در دولت سیزدهم برپا می شود که اقدام مناسبی است و انتظار می رود با آسیب شناسی و تقویت نقاط قوت در دیگر استان‌های کشور نیز برپا شود.

امام جمعه قم عنوان کرد: دولت تلاش دارد تا اقداماتی که صورت می گیرد در سفره مردم نیز دیده شود و در این مسیر از کارهای صوری پرهیز می شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha