یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ل

حوزه / فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهداردهال کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ حیدر گودرزی فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش در آستان علی بن باقر(ع)، اظهار داشت: این مسابقات به مدت ۴ روز از ۴ تا ۸ آذرماه به‌میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی نیروزی زمینی ارتش مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل با همکاری تولیت آستان مقدس علی باقر(ع) در حرم مطهر این امامزاده در مشهداردهال کاشان برگزار می‌شود.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این مسابقات بین کادر پایور و کادر وظیفه در ۱۳ رشته با حضور ۳۵۰ نفر از نخبگان قرآنی نیروی زمینی ارتش با حضور داوران بین المللی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان، بازدید از بناهای تاریخی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، شرکت در محافل قرآنی و آشنایی با آداب و رسوم مردم منطقه از دیگر برنامه‌های نیروی زمینی ارتش برای شرکت کنندگان است.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا از حمایت‌های مسئولان شهرستانهای آران و بیدگل و کاشان در برگزاری این دور از مسابقات قدردانی کرد و با بیان اینکه این دور از مسابقات روز یک‌شنبه ۵ آذر ساعت ۸ صبح در ۱۳ رشته آغاز می‌شود، یادآور شد: نخبگان قرآنی نیروی زمینی ارتش علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و مذهبی منطقه کاشان و حضور در جمع نمازگزاران مسجد صفاری کاشان در روز دوشنبه ۶ آذر نیز دیدار چهره به چهره با نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان خواهند داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا با بیان اینکه مراسم تجلیل برگزیدگان مسابقات روز چهارشنبه ۸ آذر برگزار می‌شود، گفت: از آیت الله امامی کاشانی به‌عنوان سخنران و میهمان ویژه این مراسم دعوت به‌عمل آمده است.

وی تصریح کرد: شامگاه سه‌شنبه ۷ آذر نیز با حضور ۳۵۰ نفر از نخبگان قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فعالان قرآنی و مسئولان، محفل انس با قرآن در آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha