سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غفوری، در جمع مومنین و نمازگزاران مسجدالنبی(ص)

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: در صورت غفلت مساجد از معرفی الگوهای حقیقی اسلامی با تفکر انقلابی به نسل جوان، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مسائل را باب میل اربابانشان روایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین غفوری شب گذشته ضمن حضور و اقامه نماز در مسجدالنبی(ص)، در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: اجتماع مؤمنین، دشمنان خدا را می‌ترساند و اگر در بین صفوف نماز جماعت فاصله بیفتد، شیطان آن فاصله را پر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، مؤثرترین راه برای تربیت صحیح را معرفی الگوی خوب به جوان دانست و گفت: بالاترین کاری که می‌توان برای تربیت جوانان انجام داد، آشنا کردن آنها با سیره، سنت و روش زندگی بزرگان دین است.

وی با توجه به مقام و منزلت حضرت زینب(س) و خدمتی که به جامعه اسلامی نمود، اظهار کرد: اگر وجود مقدس حضرت زینب(س) نبود، دین، امروز به دست ما نمی‌رسید.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری، تأکید کرد: اگر مساجد و مراکز با تفکر انقلابی الگوهای حقیقی اسلامی را به نسل جوان معرفی نکنند، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مسائل را آنطور که اربابانشان می‌خواهد روایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مسجد، در پیشگاه خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای دارد و در روز قیامت، این مکان مقدس به عبادات مومنین، شهادت می‌دهد.

مساجد الگوهای حقیقی اسلامی را به نسل جوان معرفی کنند

مساجد الگوهای حقیقی اسلامی را به نسل جوان معرفی کنند

مساجد الگوهای حقیقی اسلامی را به نسل جوان معرفی کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha