یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1.jpg

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال از برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان "تفکر مقاومت" در این واحد علمی - تربیتی خبر داد.

رقیه یوسفی معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب با عنوان "تفکر مقاومت" به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف شناساندن آثار علمی طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال به جوامع علمی در این واحد حوزوی بر پا شد.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه، ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین طلاب و اساتید و زنده نگه داشتن یاد و نام و آرمان جبهه مقاومت و ابراز همدردی با مردم قهرمان و مظلوم غزه است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال بیان کرد: از بخش‌های جذاب نمایشگاه کتاب، آشنایی با تازه‌های نشر کتاب در حوزه مربوطه بود که در این نمایشگاه نیز چند جلد کتاب در حوزه مقاومت به نمایش گذاشته شد.

یوسفی، آثار پژوهشی و توانمندی‌های بانوان طلبه مدرسه علمیه خواهران خلخال در عرصه پژوهشی را قابل ستایش توصیف کرد و یادآور شد: بی‌شک آثار علمی ماندگار، انسان را به درجات علمی متعالی می‌رساند، امروزه تدریس پژوهش محور بایستی مورد توجه ویژه اساتید قرار گیرد، چرا که از این طریق طلبه محقق و پژوهشگر تربیت می‌شود و در نهایت تولید علم اتفاق می‌افتد.

نمایشگاه کتاب " تفکر مقاومت" در خلخال برگزار شد

نمایشگاه کتاب " تفکر مقاومت" در خلخال برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha