چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل

حوزه/در راستای احیای فریضه انسان ساز و جامعه پرداز امر به معروف و نهی از منکر پیمان نامه همسنگری بین اداره کل ورزش و جوانان و ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان اردبیل امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، امروز سه شنبه ۳۰آبان ۱۴۰۲ حجت الاسلام میرعباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل به همراه اعضای ستاد با محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دیدار کردند و پیمان نامه همسنگر در راستای احیای فریضه انسان ساز و جامعه پرداز امر به معروف و نهی از منکر بین دو دستگاه به امضاء رسید .

در این دیدار حجت الاسلام میرعباس زاده رویکرد امر به معروف و نهی از منکر را رویکرد مردم به مسئولین برشمرد و گفت: ۱۸ گروه تخصصی مردمی در این حوزه بصورت علمی و عملی در حال فعالیت و رایزنی با مسئولین هستند.

میر عباس زاده با اشاره به اینکه یکی از طرح های این ستاد با شعار محوری "هر خانه یک ستاد امر به معروف" است، افزود: پیمان نامه همسنگر هم یکی از طرح های این ستاد می باشد که این میثاق نامه با دستگاه های مختلف به امضاء رسیده است و مربوط به دستگاه های اجرایی و محلات می باشد. در این طرح آسیب هایی که در محلات و دستگاه های اجرایی وجود دارد احصاء شده و در قالب پیمان همسنگر مطرح و اقدامات لازم در این خصوص انجام می گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به آموزش داریم که زیرساخت های این موضوع چه مجازی و چه حضوری انجام گرفته است.

محمد علی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزش و جوانان نهادی است که با گستردگی رویکردی که دارد بخشی از جامعه و دستگاه‌های اجرایی را در بر می گیرد و به همین دلیل فضای ورزش و جوانان نیاز به کار سخت و جهادی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: نیاز هست که با هم افزایی و همکاری فرا دستگاهی اقدامات لازم برای توسعه در بخش های مختلف انجام گیرد.

وی با بیان این موضوع که حوزه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین بخش در حوزه ورزش می تواند باشد اظهارداشت: نگاه امر به ورزش و نهی از آسیب‌های اجتماعی از موضوعات اساسی می باشد. روش های نوین و خلاقانه ای که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، تلفیق آن با ورزش و جوانان می تواند برای این موضوع مفید و موثر واقع شود.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی ستاد امر به معروف اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha