دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یادواره شهدای شهر دهدشت

حوزه/ نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۴۴ سال است دشمن هزینه می‌کند و با تمام توان مقابل ما ایستاد، گفت: امروز پیام می‌دهند که از ایران می‌ترسند چرا که به این نتیجه رسیدند آن‌ها توان مبارزه با نظام اسلامی را ندارند و از قدرت ما واهمه دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در یادواره شهدای سلامت در دهدشت، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: خداوند برای انسان‌ها راه روشن قرار داده و آن راه اخلاق و عدالت و ارزش‌ها و معنویت است و راه دیگر راه ظلم و ابتذال است که برخی افراد این راه را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به گروه اول، افزود: این افراد برای رسیدن به خدا، به فدا کردن جان خویش اقدام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی راه خدا را مقدم و مقابل راه طاغوت دانست و ادامه داد: نماز، حجاب و روزه گرفتن نور است و آن چیزی که در مقابل ارزش‌ها قرار می‌گیرد همان طاغوت است.

مستکبران عالم از قدرت ایران اسلامی واهمه دارند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در زمان رژیم پهلوی که دوران تحقیر ملت بود، حاکمیت به دست بیگانگان اتفاق افتاد و رژیم پهلوی کامل در اختیار غرب قرار داشت.

وی یادآور شد: در زمان پهلوی حق توحش اوج تحقیر ملت ایران بود و آن‌ها این حق را برای مشاوران غربی در نظر می‌گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: با پیروزی انقلاب این تحقیرها به پایان رسید.

وی ادامه داد: در پرتو طلوع انقلاب معجزه‌های زیادی روی داد، اما مغرضان، دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مایه تعجب است که برخی، دستاوردها را نمی‌بینند و مردم را ناامید می‌کنند.

مستکبران عالم از قدرت ایران اسلامی واهمه دارند

وی با بیان اینکه ۴۴ سال است دشمن هزینه می‌کند و با تمام توان مقابل ما ایستادند، گفت: امروز پیام می‌دهند که از ایران می‌ترسند چرا که به این نتیجه رسیدند آن‌ها توان مبارزه با نظام اسلامی را ندارند و از قدرت ما واهمه دارند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: امروز جنگ غزه و شجاعت مثال زدنی آن‌ها، قدرت یمن و حزب الله و ابهت محور مقاومت با محوریت ایران اسلامی در حال رخ دادن است.

وی بیان کرد: اسرائیل شکست خود را سانسور می‌کند و جبهه مقاومت امروز در حال شکست استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: مجاهدانی که در این نبردها زحمت می‌کشند و جان خود را از دست می‌دهند، شهید راه خدا هستند.

وی اظهار کرد: مردم شریف ایران راه خمینی کبیر(ره) را انتخاب کرده‌اند و عقب‌نشینی ندارند.

مستکبران عالم از قدرت ایران اسلامی واهمه دارند

وی با اشاره به طوفان الاقصی گفت: این رخداد سیستم اسرائیل را نابود کرد و لذا انگلیس و آمریکا ناچار به دخالت مستقیم شدند.

وی با اشاره به حمایت مردمی حتی در خیابان‌های آمریکا، انگلیس و سایر نقاط دنیا از مردم مظلوم غزه، یادآور شد: امروز در تمام جهان شعارهای استکبارستیزی ملت ایران و آزادی قدس از زبان مردم در غرب هم شنیده می‌شود.

پایان خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha