دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری،

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیروزی در دفاع مقدس، یکی از کم‌نظیرترین پیروزی‌ها در تاریخ اسلام است، گفت: بیشترین ملتی که معنای واقعی جهاد را در عمل ترجمه کرد، ملت ایران و بسیج در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم سالروز آزادسازی بستان و گرامیداشت هفته بسیج با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و با حضور امام جمعه سوسنگرد و فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان امروز در منطقه سابله دشت آزادگان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک هفته بسیج و سالروز آزادسازی بستان، درخصوص جهاد ملت ایران در زمان دفاع مقدس بیان کرد: بیشترین ملتی که معنای واقعی جهاد را در عمل ترجمه کرد، ملت ایران و بسیج در هشت سال دفاع مقدس بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ما در دفاع مقدس، با ارتشی وحشی که از طرف تمام دنیا حمایت شده بود، با شجاعت جنگید و به پیروزی دست یافت که مثلش را کمتر می توان در تاریخ اسلام یافت و عملیات طریق القدس که منجر به آزادسازی بستان شد، از پیروزمندترین و پر افتخار ترین عملیات جنگ تحمیلی بود و به همین خاطر است که امام امت(ره)، آن را فتح الفتوح نامیدند.

وی با اشاره به اینکه ترک جهاد باعث ذلت ملت‌ها می شود، اظهار کرد: ملت فلسطین در ۱۰۵ سال پیش که توسط انگلیس به استعمار گرفته شد، با ترک جهاد و عدم مقاومت باعث شد ۳۰ سال بعد رژیم صهیونیستی بیاید و آنها را از سرزمین‌های اجدادی خود بیرون کند و این ذلت ادامه پیدا کرد تا اولین حرکات جهادی، توسط سیدی از نوادگان امام حسین(ع) انجام شد و قضیه فلسطین از سر گرفته شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: انتشار فرهنگ مقاومت و جهاد بین ملت فلسطین بعد از انقلاب اسلامی ایران باعث شد امروز نیروهای مقاومت بتوانند چنین ضربه مهلکی را بر پیکره پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha