شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1121609
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
زرندیه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: باید مطالبی که در تبلیغ به کار برده می‌شود، ساده، مختصر، مفید، جهادی و مستند باشد، خصوصا در ایام فاطمیه که مبلغین موظفند سبک زندگی حضرت زهرا(س) را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه از اراک، نشست فرهنگی، پژوهشی امروز به‌مناسبت آمادگی طلاب جهت تبلیغ در ایام فاطمیه با حضور خانم خدادادی مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

خانم خدادادی در این نشست اظهار داشت: باید مطالبی که در تبلیغ به کار برده می‌شود، ساده، مختصر، مفید، جهادی و مستند باشد، خصوصا در ایام فاطمیه که مبلغین موظفند سبک زندگی حضرت زهرا(س) را تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که شهادت حضرت زهرا(س) جایگاه ولایت را مشخص کرده و سبک زندگی ایشان در جایگاه همسر و فرزند باید به درستی تبیین شود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر زرندیه با تأکید بر اینکه حضرت زهرا(س) در زندگیشان از مظلوم دفاع می‌کردند و با ظالمان مقابله می‌کردند، یادآور شد: وجود برخی از شبهات در میان جوانان و عموم جامعه ایجاب می‌کند که پاسخگویی به آنها بدون القای شبهه به مخاطبان باشد.

وی تصریح کرد: باید هنرمندانه، ساده و عملی پاسخ شبهه را داد، چرا که با مستند سازی کسی معترض شما نخواهد شد و ایجاد بدعت نمی‌شود.

خدادادی در ادامه به معرفی چند کتاب که می‌توان در این ایام از آنها استفاده کرد پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha