شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی ارتقایی

حوزه / حجت الاسلام ارتقایی با تأکید بر اینکه باید به جوانان نزدیک شد و شنونده دغدغه‌های آنها باشیم، گفت: حضور در بین مردم و اماکن عمومی راهکاری اساسی برای گفت‌وگو با مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی امروز در همایش جهادگران تبیین ویژه مبلغین که در سازمان تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، رهبر معظم انقلاب بارها در مورد جهاد تبیین تأکیداتی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب راهکار مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی را جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب دانستند، گفت: دشمن به دنبال آن است که ناکارآمدی‌ها و مشکلات را در جامعه نشر دهد و آن را بزرگنمایی کند، بنابراین امروز با اهمیت جهاد تبیین همگان آشنایی دارند.

حجت الاسلام ارتقایی، افزود: البته این به معنای آن نیست که در عرصه جهاد تبیین باید مشکلات و ضعف‌ها را نادیده بگیرم، بلکه جهاد تبیین یعنی بیان دستاوردها و خدمات، نه زیاده گویی و بازی کردن در زمین دشمن.

وی همچنین با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب نسبت به امر تبلیغ، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب تبلیغ را مسئله اول حوزه‌های علمیه دانستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به مسئله تبلیغ احساس نگرانی کردند، یادآور شد: مسئولین‌ حوزه باید برای مسئله تبلیغ برنامه‌ای ویژه داشته باشند و برای رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب به‌صورت جهادی وارد میدان شوند.

وی خروجی حوزه را تبلیغ بی لکنت، صریح و روشن عنوان کرد و یادآور شد: در عرصه تبلیغ باید نسبت به همه طیف‌های گوناگون حساس بود و برای هر کدام از آنها برنامه داشت.

حجت الاسلام ارتقایی، با تأکید بر اینکه باید به جوانان نزدیک شد و شنونده دغدغه‌های آنها باشیم، مطرح کرد: حضور در بین مردم و اماکن عمومی راهکاری اساسی برای گفت‌وگو با مردم است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز باید برروی گره‌های ذهنی مردم کار شود، چرا که کار اصلی ما گره گشایی، و تبیین اذهان و اندیشه مردم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha