دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

رجبی در جمع طلاب موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) اراک گفت: حوادث اخیر که منجر به شهادت تعداد زیادی از کودکان، زنان و مردم بی‌پناه غزه شد، ددمنشی و سفاکی رژیم منحوس صهیونیستی را بیش از گذشته آشکار کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز نشست بصیرتی به‌مناسبت هفته بسیج با حضور سرهنگ حسین رجبی معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) اراک برگزار شد.

رجبی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد و اظهار داشت: حوادث اخیر که منجر به شهادت تعداد زیادی از کودکان، زنان و مردم بی‌پناه غزه شد، ددمنشی و سفاکی رژیم منحوس صهیونیستی را بیش از گذشته آشکار کرد.

وی گفت: پیروزی جبهه مقاومت به‌زودی تحقق پیدا خواهد کرد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

رجبی در ادامه افزود: طوفان الاَقصیٰ عملیات نظامی نیروهای حماس علیه اسرائیل غاصب و در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و هتک حرمت مسجدالاقصی بود.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات در منطقه مرزی میان غَزّه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین ۱۵ مهر ۱۴۰۲ش۷ اکتبر ۲۰۲۳میلادی آغاز و تا چند روز ادامه داشت.

رجبی اظهار کرد: در پی این حملات،‌ ابتدا نیروهای حماس برای مقابله با ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی مناطقی از سرزمین‌های اشغالی را با راکت هدف قرار دادند و پس از آن به صورت زمینی وارد سرزمین‌های اشغالی شدند.

وی افزود: در پی این عملیات، بیش از ۱۴۰۰ صهیونیست کشته و ۳۰۰۰ نفر از آنان زخمی شدند که این عملیات شکستی بی‌سابقه برای اسرائیل غاصب ارزیابی شد.

در پایان از اعضای شورای بسیج موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) تجلیل به عمل آمد.

حوادث اخیر غزه رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته رسوا کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha