شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هفته بسیج

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان گلستان گفت: مهمترین مأموریت شما طلاب علوم دینی به عنوان مروّجان و مبلغان دین، جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا احمدی‌نسب روز دوشنبه در ویژه برنامه هفته بسیج که با حضور طلاب مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، با استناد به کلام حضرت امام خمینی(رحمة‌الله‌علیه) گفت: «امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها؛ بسیج دانشجو و طلبه است».

وی افزود: این دو مرکز باید مواظب باشند تفکرات انحرافی شرق و غرب در دل نسل جوان ورود پیدا نکند؛ مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) نیز از این تکلیف مهم که برعهده این دو مرکز است، تعبیر به «جهادتبیین» کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان گلستان بر ضرورت تشکیل بسیج مستضعفان تأکید کرد و گفت: حضرت امام خمینی(رحمة‌الله‌عیه) در اهمیت بسیج فرمودند: «آرزو دارم خداوند مرا با بسیجیان محشور کند».

احمدی نسب افزود: جامعه بسیجی که لازمه و شاخصه چند ماموریتی و برگرفته از دین است؛ چند شاخصه دارد که اولین شاخصه آن؛ اعتقاد به همین مبنا است، سرعت عمل نیز دومین شاخصه‌ای است که جامعه بسیجی باید به همراه داشته باشد.

وی در بحث از مأموریت طلاب در انتخابات خاطرنشان کرد: دشمن با یک سیاست خیلی قوی تمام تلاش خود را برای ناامیدی این ملت از دین و انقلاب دارد؛ برای اینکه چادر از سر زنان ما بگیرد، بر اینکه حرف دین نزنیم و آینده نظام را سیاه و تاریک ببینیم، اما مهمترین مأموریت شما طلاب علوم دینی به عنوان مروجان و مبلغان دین، جهاد تبیین است.

احمدی نسب با استناد بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، یکی از مهمترین وظایف طلاب را جهاد تبیین برشمرد و بر ادامه دادن راه شهداء، تقویت بُعد علمی و بصیرتی و پرداخت زکات علم تأکید کرد.

وی در پایان با استناد به روایت امام صادق(علیه‌السلام) تصریح کرد: «اگر شما تکلیف، ابلاغ و رسالت خود را بخوبی انجام ندهید، زمینه را برای دیگران فراهم نموده تا عقاید خود را در این عرصه وارد کنند».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha