چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه بخش احمدی

حوزه / حجت‌الاسلام بهزادی گفت: شهید مدرس یک نماینده تمام عیار انقلابی و دشمن شناس بود و اگر نماینده مردم دشمن را نشناسد، هم به خود آسیب می‌زند و هم باعث آسیب به ملت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز این بخش، ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، اظهار داشت: مجلس تزار انقلاب باید دارای خصوصیات و ویژگی‌هایی باشد، نمایندگان مجلس باید در برابر زور گویان و اهل قدرت و ثروت، پایش نلغزد و دلسوز و شجاع و مورد اعتماد مردم باشد.

وی با اشاره به خصوصیات شهید مدرس که هیچ تهدیدی در او اثر نمی‌کرد، افزود: شهید مدرس یک نماینده تمام عیار انقلابی و دشمن شناس بود و اگر نماینده مردم دشمن را نشناسد، هم به خود آسیب می‌زند و هم باعث آسیب به ملت خواهد شد.

امام جمعه احمدی ادامه داد: تدین، جلب اعتماد مردم، آگاهی سیاسی از دنیا و منطقه و جرأت در بیان حقایق و خدمتگزار و خادم بودن، از دیگر ویژگی‌های نماینده انقلابی است.

وی در بخش دیگر به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان باید در مسیر بیداری مردم صف اول باشند و با آگاهی سیاسی و بصیرت به دنبال مطالبات مردم و از علم آموزی غافل نشوند.

امام جمعه بخش احمدی عنوان کرد: شاهد آغاز دوباره جنگ در غزه هستیم و این مردم بی‌گناه از کودک و زن، گلوله باران می‌شوند اما یقین بدانید خدا خود انتقام مردم مظلوم غزه را از این رژیم سفاک و خونخوار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام بهزادی خاطرنشان کرد: ملت‌های دنیا با این وحشی‌گری صهیونیست‌ها خشمگینند اما دولت‌های اسلامی هنوز در خواب غفلت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha