دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
بنیاد

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: اجرای طرح تاریخ شفاهی خاطرات شهدا ادامه دارد و ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان ها واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز در جلسه توجیهی و همفکری با مجریان طرح تاریخ شفاهی شهدای استان لرستان که در الشتر برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای طرح تاریخ شفاهی خاطرات شهدا ادامه دارد، گفت: ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان ها واگذار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است، افزود: اجرای طرح تاریخ شفاهی فرصتی برای ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و جانبازان است.

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: بحث تاریخ شفاهی و سند افتخار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و امید می رود در اجرای این طرح که شهرستان الشتر پیش قدم است، الگوی دیگر شهرستان ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح تاریخ شفاهی به اولویت ها توجه شود، گفت: تاریخ ضبط و نام تهیه کننده در طرح تاریخ شفاهی باید ثبت شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: امسال طرح تاریخ شفاهی به شهرستان ها واگذار می شود و یک ناظر کیفی در اجرای طرح تاریخ شفاهی با انجام پیگیری های لازم اطلاعاتی ،روند کار را گزارش خواهد داد.

حجت الاسلام هاشمی در پایان یادآور شد: در زمان ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا باید از خانواده معظم شهدا کلیپ یک دقیقه ای ضبط شود و در سایت های اطلاع رسانی ایثار منعکس شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha