دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: در شب یلدا ۳۵۰ بسته معیشتی همراه با آجیل شب عید در شهرستان خدابنده در میان خانواده های کم بضاعت این شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سید موسی موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در شب یلدا ۳۵۰ بسته معیشتی همراه با آجیل شب عید را در میان خانواده‌های کم بضاعت این شهرستان توزیع خواهد کرد که ارزش مجموع این هدایا به ۴۰۰ میلیون تومان میرسد.

وی افزود: هزینه خرید این اقلام بصورت کامل از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) تامین شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان گفت: از ابتدای امسال با اجرای طرح «قرار دوازدهم» سازمان اوقاف و امور خیریه ۶۷۱۲ بسته معیشتی در فواصل منظم دوازدهمین روز هر ماه از محل عواید موقوفات با نیات خیر و همچنین نذورات امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین کمک‌های جذب شده از مردم و خیرین ارجمند در میان اقشار کم درآمد و خانواده‌ها توزیع شده است که ارزش مجموع این هدایا بیش از ۶ میلیارد تومان است و اجرای این طرح تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: طرح قرار دوازدهم در روزهای دوازدهم هر ماه با نیت ترویج یاد و نام امام زمان (عج) و کمک به نیازمندان از ۵ سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شروع شده و در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا عیدنوروز ماه رمضان و عید فطر به صورت ویژه خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: امروز ۱۰۰ حواله دریافت لباس کودک و ۵۰ بسته معیشتی خریداری شده از محل درآمدهای موقوفات کاروانسرای سنگی و قیدار نبی (ع) در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha