شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار محمد بهرامی

حوزه/ معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راهیابی بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری فرهنگی ،ادبی وهنری ره آورد پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در سومین جشنواره سراسری فرهنگی ،ادبی وهنری ره آورد پیاده روی اربعین، گفت:عملکرد مجموعه انتظامی کشور نشان می دهد کارکنان این نهاد انقلابی با تاسی به نبی مکرم اسلام (ص) "(اشداء علی الکفار رحماء بینهم)" را از این سیره نورانی آموخته و نصب العین کار خود قرار داده اند.

این مقام مسئول اقدامات پلیس در عرصه های مختلف را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اقدامات فرهنگی انتظامی کشور مبین اهداف متعالی پلیس جامعه اسلامی است ،وقتی زائران اربعین حسینی نقش پلیس را در پیاده روی اربعین چشمگیر و خدمتگزار توصیف می نمایند این نشان دهنده وجود معنویت و شوق خدمت به مردم در این نهاد انقلابی است.

وی از صف انتظار کارکنان انتظامی برای خدمت رسانی در مواکب الحسین شهدای انتظامی در ایام اربعین خبر داد و گفت: سازمان عقیدتی سیاسی با برپایی هشت موکب در پایانه های مرزی کشور و یک موکب در کربلای معلی در ایام اربعین به زائران سیدالشهدا (ع) خدمت می نماید که کارکنان انتظامی داوطلبانه بدون هیچ گونه چشم داشت مادی برای حضور در این مواکب و خدمات رسانی به زائران چند سال باید در صف انتظار باشند.

سردار بهرامی با ارزشمند خواندن اقدامات انتظامی کشور در اربعین حسینی تاکید کرد: این اقدامات موثر که موجب تسهیل در امر تردد زائران تامین نظم و امنیت و خدمتگزاری به آنان گردده است ضمن فراهم کردن رضایت زائران گرامی، رضایت ولی امر مسلمین جهان ،فرمانده معظم کل قوا را نیز به همراه داشته است که کارکنان انتظامی این رضایت را بزرگترین مدال افتخار برای خود می دانند.

این مقام انتظامی هدف از برگزاری این جشنواره را انعکاس مجاهدت ها و خدمات پلیس در اربعین همچنین نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه دانست و تاکید کرد: اشاعه این فرهنگ ناب بازدارندگی مناسبی در بروز آسیب های اجتماعی در جامعه دارد و ضامن موفقیت پلیس در ماموریت های محوله می باشد.

سردار بهرامی با اشاره به این که این جشنواره در شش رشته فیلم کوتاه(کلیپ،مستند)،دلنوشته،خاطره نویسی،شعر،عکاسی و نقاشی برگزاری میگردد تصریح کرد:تا کنون بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره واصل گردیده است که در تاریخ پنجم دی ماه اکران آثار و برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی با حضور کارشناسان،اساتید و داوران هنری برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ششم دی ماه مراسم اختتامیه این جشنواره در سالن اجتماعات شهدای فرماندهی انتظامی استان گیلان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار و از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان،پلیس جمهوری اسلامی ایران را مکتبی ترین پلیس جهان خواند و گواه این مدعا را حجم کثیر آثار واصل شده به دبیرخانه این جشنواره و شور و شوق کارکنان انتظامی برای شرکت در آیین های مذهبی و خدمتگزاری به دستگاه با عظمت سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha