یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نعمتی

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: نماز یک فرمان و دستور قطعی برای مؤمنین است و شرط قبولی سایر اعمال، قبول شدن نماز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی با بیان اینکه محبوب ترین عمل در نزد خداوند نماز است بیان داشت: نماز یک فرمان و دستور قطعی برای مومنین است و شرط قبولی سایر اعمال، قبول شدن نماز است.

وی با بیان اینکه نماز ستون دین و چهره دین است اظهار کرد: نماز انسان را از زشتی ها باز می دارد و جزو نیکی هایی است که گناهان را پاک می کند؛ در نماز جلالتی انسان را فرا می گیرد که اگر می دانست سر از سجده بر نمی داشت.

حضور امام جمعه برازجان در جمع دانشجویان
حجت الاسلام مصلح همچنین امروز با حضور در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس با رئیس، اساتید، کارکنان و دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه برازجان در این مراسم ضمن برشمردن اهمیت نماز جماعت در محیط های آموزشی، طی سخنانی به اهمیت نقش جوانان در جامعه از زمان پیامبر اسلام تا دوران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: جوانان همیشه و در هر زمینه ای از دوران جنگ گرفته تا دوران سازندگی همواره پیشقدم بوده اند.

گفتنی است در پایان حجت الاسلام مصلح با اهدا لوح سپاس به حسامی رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی از فعالیت های ایشان تقدیر کرد. همچنین مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس از زحمات و همکاریهای امام جمعه برازجان در زمینه ساخت مسجد دانشکده تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha