چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی با تأکید بر لزوم پیروی از شیوه رفتاری حضرت زهرا (س)، گفت: در جامعه کنونی سیره فاطمی می‌تواند الگوی متعالی خانواده اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان شب گذشته در جمع مبلغین اعزامی ایام فاطمیه که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع از حریم ولایت مهمترین ویژگی شخصیتی حضرت زهرا (س) است، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با تمام توان برای دفاع از حریم ولایت دفاع کردند و در این راه نیز به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مبلغان باید تبلیغ اثر گذار داشته باشند، افزود: فرمایشات مبلغان باید کاربردی و در برگیرنده مسائل روز جامعه باشد، مبلغان حقانیت دینی و آموزه‌های دینی در جامعه را با نگاه به منطقه قومیتی و حساسیت‌های موجود تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام محمودی، با تأکید بر لزوم پیروی از شیوه رفتاری حضرت زهرا(س)، یادآور شد: در جامعه کنونی سیره فاطمی می‌تواند الگوی متعالی خانواده اسلامی باشد.

به گزارش حوزه، در این جلسه مبلغان نیز ضمن اشاره به نحوه برگزاری مراسمات، از حضور پرشور مردم و استقبال گسترده از مجالس ایام فاطمیه خبر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha