دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقات ملی مناظره

حوزه/ به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مسابقات ملی مناظره دانشجویی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی امروز در دومین سال از مسابقات ملی مناظره دانشجویی، اظهار داشت: مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان مرکزی هر ساله به همت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود.

غلامی افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق طلبی و فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، تولید علم و اندیشه و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی، تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در قالب تیم‌های موافق و مخالف در موضوعات مختلف با یکدیگر به مناظره و رقابت می‌پردازند و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به دیدار پایانی راه می‌یابند.

وی تصریح کرد: امسال برای دومین سال متوالی تیم‌های مختلفی از حوزه علمیه استان مرکزی در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت ۱۴ تیم در این مسابقات حضور داشتند.

شرکت ۱۴ تیم دانشجویی از حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در مسابقات ملی "مناظره"

شرکت ۱۴ تیم دانشجویی از حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در مسابقات ملی "مناظره"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha