دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: کسانی که زندگی خود را با دستورات قرآن گریم هماهنگ کرده‌اند، هرگز در زندگی خویش دچار مشکلی نخواهند شد، زیرا قرآن کلام خداوند متعال برای هدایت همه ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج، اظهار داشت: کسانی که زندگی خود را با دستورات قرآن گریم هماهنگ کرده‌اند، هرگز در زندگی خویش دچار مشکلی نخواهند شد، زیرا قرآن کلام خداوند متعال برای هدایت همه ماست.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: تمامی دستورات و راهکارهای زندگی سالم و معنوی برای یک انسان در آیات قرآن کریم آمده است، لذا هر کسی که زندگی خود را با قرآن تطابق دهد هرگز در زندگی دنیوی و اخروی خویش دچار خسران نخواهد شد.

وی با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، عنوان کرد: بیش از ۷۰ روز از تجاوزگری‌های رژیم منحوس اسرائیل علیه مردم غزه و فلسطین می‌گذرد، ولی باید این سوال از کشورهای اسلامی پرسیده شود در برابر این همه جنایت و نسل کشی چه اقدامی انجام داده‌اند، که بی‌شک جواب این سوال هیچ می‌باشد.

ماموستا راستی یادآور شد: مایه تأسف است که جمعیت یک میلیارد و هشتصد میلیونی مسلمانان در برابر عده قلیل صهیونیست‌ها این گونه گرفتاری از خود نشان می‌دهند و همین امر می‌تواند در آینده خسارت‌های بسیاری به جامعه اسلامی وارد کند، زیرا انفعال سران کشورهای اسلامی و عربی در برابر صهیونیست‌ها می‌تواند زمینه ساز سوء استفاده دیگر کشورهای مستکبر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha