دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/امام جمعه بانه با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها به هیچ قانون و قاعده‌ای پایبند نیستند، گفت: صهیونیست‌ها نشان داده‌اند که برای رسیدن به مطامع شیطانی خود و برنامه‌های استکباری هرگز توجهی به قطعنامه‌ها و اعتراضات بین‌المللی نداشته و ندارند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: امروز چشم همه کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای فلسطین، یمن و دیگر مظلومان عالم به سوی ایران می‌باشد، زیرا انقلاب اسلامی نشان داده که همواره پشتیبان و یاور مستضعفان و مظلومان جهان است.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: در این روزها که شاهد بدترین جنایات علیه مردم فلسطین و غزه از سوی صهیونیست‌ها هستیم، تنها کشوری که در این میان همواره حامی واقعی ملت فلسطین بوده جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: بی‌گمان رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه تنها به دنبال از بین بردن جریان و نهضت‌های مقاومت نیست، بلکه هدف اصلی صهیونیست‌ها ترسیم نقشه جدیدی از جهان اسلام و منطقه است و آنها اهداف بلند مدت و البته شیطانی بزرگی را دنبال می‌کنند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: با این وجود و با علم به اینکه اسرائیلی‌ها به دنبال تحقق بخشیدن به نیات خود هستند، شاهد یک سکوت بی‌سابقه و شرم آور از سوی کشورهای اسلامی ـ عربی هستیم که همین سکوت و بی‌تفاوتی آنها زمینه‌ای برای گستاخی بیشتر صهیونیست‌ها شده است.

امام جمعه شهرستان بانه، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هرگز با روش‌های دیپلماتیک و گفت‌وگو دست از جنایات و نسل کشی خود بر نمی‌دارد، خاطرنشان کرد: اسرئیلی‌ها نشان داده‌اند که تنها زبان زور را می‌فهمند، بنابراین امروز باید جهان اسلام در برابر صهیونیست‌ها متحد و واحد عمل کنند، زیرا اگر همین گونه رفتار خود را پیش بگیرند بی‌گمان در آینده توطئه و تجاوزگری صهیونیست‌ها از مرزهای فلسطین عبور خواهد کرد و این خطر بزرگ تمام کشورهای اسلامی را تهدید می‌نماید.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها به هیچ قانون و قاعده‌ای پایبند نیستند، اظهار کرد: صهیونیست‌ها نشان داده‌اند که برای رسیدن به مطامع شیطانی خود و برنامه‌های استکباری هرگز توجهی به قطعنامه‌ها و اعتراضات بین‌المللی نداشته و ندارند، لذا جهان اسلام باید در مقابل رژیم غاصب اسرائیل راهکار مناسبی را اتخاذ کند و از وضعیت انفعال خارج شوند که تنها راه از بین بردن اسرائیل کودک کش، انسجام مسلمین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha