شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محسن محمودی

حوزه/ معاون امور استان‌ها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: جمعه ۱ دی ماه در استان‌ های قزوین و یزد و البرز تظاهرات جمعه های خشم بعد از اقامه نماز جمعه ؛ شنبه ۲ دی ماه در استان‌ های چهارمحال بختیاری و خراسان جنوبی ؛ یکشنبه ۳ دی ماه در استانهای گیلان و کرمان ، دوشنبه ۴ دی ماه در استان‌ های خوزستان و بوشهر ؛ سه شنبه ۵ دی ماه در استان‌ های اصفهان و گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل در میان بی تفاوتی مدعیان دروغین حقوق بشر لکه ننگی بر دامان بشریت شده که هرگز پاک نخواهد شد.

معاون امور استان‌ها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطر نشان کرد: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل باید به عنوان هلوکاست واقعی در منابع تاریخی و کتب درسی ثبت گردد تا نسل حاضر و آیندگان بیشتر به ماهیت پلید این سفاکان تاریخ پی ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی ایران در تظاهرات و تجمعات میدانی از حماسه طوفان الاقصی تا کنون افزود: با توجه به حساسیت روزهایی که در آن به سر می بریم هرروز در استان‌ها تظاهرات حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل برگزار می گردد.

معاون امور استان‌ها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: جمعه ۱ دی ماه در استان‌ های قزوین و یزد و البرز تظاهرات جمعه های خشم بعد از اقامه نماز جمعه ؛ شنبه ۲ دی ماه در استان‌ های چهارمحال بختیاری و خراسان جنوبی ؛ یکشنبه ۳ دی ماه در استانهای گیلان و کرمان ، دوشنبه ۴ دی ماه در استان‌ های خوزستان و بوشهر ؛ سه شنبه ۵ دی ماه در استان‌ های اصفهان و گلستان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول از رسانه ها و فعالان فضای مجازی درخواست کرد با انعکاس مطلوب این حضور باشکوه این فریاد حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و حامیان آمریکایی آنان را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha