یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر با بیان اینکه پیام یلدایی وزیر خارجه آمریکا نشان از افول آمریکای جهانخوار است، گفت: امروز دیگر ملت ایران فریب لبخندهای ظاهری شما را نمی‌خورد و شما را دشمن درجه یک خود می‌داند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: انسان هر گناهی که انجام می‌دهد علاوه بر عذاب آخرت در دنیا هم بر زندگی او تاثیر منفی دارد، کسانی که می‌خواهند زندگی دنیایی خوبی داشته باشند نباید گناه مرتکب شوند، خداوند در قرآن می‌فرماید هر گرفتاری که به شما می‌رسد دستاورد خود شماست گناهانی که مرتکب می‌شوید آثار زیانبار زیادی در زندگی شما دارد که خداوند با فضل و رحمت خودش خیلی از آنها را می‌بخشد که شما زیاد دچار گرفتاری نشوید.

وی افزود: امام علی(ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند، قسم به خدا هرگاه مردم خوشی از زندگی دنیایی را از دست دادند، بدانند که به خاطر گناهان آنها بوده است، چون خدا می‌فرماید من به کسی ظلم نمی‌کنم، البته این لطف خدا به مومنین است که وقتی گناه می‌کنند دچار مشکلاتی می‌شوند و در همین دنیا عذاب گناه خود را دریافت می‌کنند و آن گناهی که در دنیا عذابش را بچشند، دیگر در آخرت عذابی نخواهد داشت.

امام جمعه عالیشهر در ادامه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و اظهار کرد: غزه همچنان زیر بمباران رژیم غاصب و صهیونیستی قرار دارد، اما دست برتر متعلق به حماس و رزمندگان مقاومت می‌باشد که روزانه تعدادی از افسران و سربازان غاصب را کشته و تجهیزات مدرن آنها را منهدم می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد ادامه داد: مهاجرت معکوس ساکنین یهودی فلسطین اشغالی با سرعت ادامه دارد و آمار آن از یک میلیون نفر گذشته، کسانی که نمی‌خواهند کودکان فلسطینی را قتل عام کنند دارند از فلسطین اشغالی فرار می‌کنند.

وی ابراز کرد: انصارالله قهرمان یمن با قدرت در مقابل همه حامیان رژیم صهیونیستی ایستاده و نمی‌گذارد کشتی‌ها به کمک اسرائیل بیایند، آمریکا درمانده شده و می‌خواست با ۴۰ کشور ائتلاف ضد یمنی راه بیندازد که شکست خورد و فقط ۹ کشور جواب مثبت دادند که هرگز موفق به شکست یمنی‌ها نیز نخواهند شد.

امام جمعه عالیشهر گفت: آمریکایی که امروز دست به هر کاری می‌زند شکست می‌خورد، می‌خواهد از آشوبگران شکست خورده داخل ایران برای براندازی جمهوری اسلامی حمایت کند.

وی اظهار کرد: پیام یلدایی وزیر خارجه آمریکا نشان از افول آمریکای جهانخوار است، او می‌گوید ملت ایران به خاطر اعدام معترضان و زندانی کردن مخالفان و مدافعان حقوق بشر و ترساندن روزنامه نگاران نمی‌توانند شادی کنند، وقاحت مسئولین آمریکا تا چه اندازه است که همه عملکرد خود را به جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم دنیا می‌دانند که در آمریکا سیاه پوست‌ها زیر زانوی پلیس کشته می‌شوند و از نظر آمریکا قتل عام هزاران کودک، بمباران بیمارستان و مدرسه، بستن آب و غذا به روی زنان و کودکان بی‌پناه نقض حقوق بشر نیست، اما به رسمیت نشناختن همجنس گرایی نقض حقوق بشر است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی ۹۲ خبرنگار را برای منتشر کردن اخبار واقعی جنایات اسرائیل در غزه می‌کشد، آمریکایی که با تحریم‌های فلج کننده ملت ایران را تحت فشار قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز دیگر ملت ایران فریب لبخندهای ظاهری شما را نمی‌خورد و شما را دشمن درجه یک خود می‌داند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha