دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: از مدیران درخواست می‌کنیم به مردم وعده‌ها و قول‌هایی بدهند که بتوانند آن را عملی نمایند، زیرا در صورت عملی نشدن وعده‌های آنان شاهد ایجاد یک بی‌اعتمادی بین مردم و مدیران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج اظهار داشت: همه ما به نوعی برای از بین بردن بی‌سوادی در سطح جامعه مسئول هستیم، زیرا آینده این مملکت به نخبگان و تحصیل کردگان نیازمند است.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به زندگی و سیره رسول خدا(ص)، عنوان کرد: بی‌گمان هر مدیر و مسئولی که از اخلاق اسلامی به ویژه سیره رسول اکرم(ص) پیروی کند، هرگز دچار انحراف و شکست نخواهد شد، زیرا سیره عملی پیامبر خدا سرشار از درس زندگی و اخلاقیات می‌باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از مدیران درخواست می‌کنیم به مردم وعده‌ها و قول‌هایی بدهند که بتوانند آن را عملی نمایند، زیرا در صورت عملی نشدن وعده‌های آنان شاهد ایجاد یک بی‌اعتمادی بین مردم و مدیران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری از ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) می‌باشد، یادآور شد: رسول خدا با اخلاق نیکوی خویش انسانیت را به سمت معنویت هدایت کردند و هرگز به دنبال مطامع و خواسته‌های دنیوی نبودند.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: برای سربلندی کشور نیازمند استفاده از نخبگان و ظرفیت جوانان می‌باشیم، بنابراین باید مسئولان و دولت نگاه ویژه‌ای به پتانسیل‌های نسل جوان داشته باشند.

امام جمعه شهرستان سنندج، با انتقاد از عدم رسیدگی مسئولان به مبلمان شهری و ترمیم خیابان‌ها و کوچه‌های شهر سنندج، خاطرنشان کرد: از شهرداری درخواست می‌کنیم که نسبت به معابر عمومی توجه بیشتری داشته باشد و از سوی دیگر از دیگر ادارات مربوطه درخواست داریم که نسبت به جمع آوری معتادان و افراد بی‌خانمان در سطح شهر اقدام لازم را مبذول نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha