شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میراحمدرضا حاجتی

حوزه/ قدرت‌نمایی بی نظیر یمنی ها ضمن ارتقای خیره کننده مشروعیت و جایگاه انصارالله در جهان و به ویژه دنیای اسلام، ابهت پوشالی آمریکا را (خصوصا بعد از عدم شرکت بسیاری از کشورها در ائتلاف دریایی آمریکا) در انظار ملت ها و دولت ها مخدوش نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در مطلبی در صفحه شخصی خود به «آثار خیره کننده نبرد محور مقاومت با جبهه الحاد و کفر» پرداخت و نوشت:

با استمرار نبرد محور مقاومت با جبهه متحد کفر در فلسطین اشغالی، تحولات ابعاد غیر منتظره و گسترده تری به خود گرفته است و روند سریع تحولات و تغییر معادلات خارج از چارچوب پیش بینی و تحلیل اکثر تحلیلگران بین المللی و حتی داخلی بوده است.

۱. قدرت ایمان معادلات میدان را تغییر داده است و اعتماد به تدابیر و بشارت های فرمانده عالی جبهه مقاومت به نحو چشمگیری عنصر تعیین کننده استقامت را در محور مقاومت بالا برده است؛
نقل موثق است که حضرت آقا در دیدار اخیر اسماعیل هنیه با ایشان تأکید نموده اند که پیروز قطعی در این نبرد، ملت فلسطین است؛

۲. این سنت و وعده الهی است که در اثر مجاهدت مومنین، فتوحات جدیدی برای جبهه مومنین رقم میخورد؛

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ [ ۱ ] و اکنون تحقق این وعده الهی را به خوبی می توان مشاهده نمود.


۳. در دوازدهمین هفته نبرد؛ تیپ ویژه گولانی با تحمل شکست فاحش و انهدام استعداد مهمی از ادوات و نیروهایش از شهر غزه عقب نشینی کرده و در یک غافلگیری مهم برای اشغالگران قدس بعد از ۷۵ روز بمباران بی وقفه نوار غزه؛ موشکهای مقاومت در سطح کم سابقه ای ما بعد تلاویو را مورد هدف قرار داده است.


۴. با تدبیر عالی محور مقاومت ضمن هدف قرار گرفتن میدان بسیار مهم گازی کاریش در دریای مدیترانه در ۷۵ کیلومتری حیفا؛ از سوی مقاومت عراق ارتش یمن نیز گلوگاه اقتصادی اسرائیل و کشورهای پشتیبانش در تنگه راهبردی باب المندب که معبر تجارت شرق به غرب و بالعکس است، مسدود نموده است و به تعبیر رئیس پیشین ضد اطلاعات رژیم صهیونیستی شاهرگ حیاتی اسرائیل خشکانده شده است.


۵. قدرت‌نمایی بی نظیر یمنی ها ضمن ارتقاء خیره کننده مشروعیت و جایگاه انصارالله در جهان و به ویژه دنیای اسلام، ابهت پوشالی آمریکا را (خصوصا بعد از عدم شرکت بسیاری از کشورها در ائتلاف دریایی آمریکا) در انظار ملت ها و دولت ها مخدوش نموده است.


۶. دستاورد دیگر مقاومت زلزله سیاسی است که در آمریکا رخ داده است مع الاسف رسانه ها به خوبی به آن نپرداختند.

اعلام حمایت جدی نسل جوان آمریکا (۵۱ درصد) از ایده نابودی اسرائیل و تشکیل دولت کاملا فلسطینی را باید بخشی فتوحات الهی جبهه مقاومت محسوب نمود.

انتشار نتایج نظرسنجی اخیر دانشگاه هاروارد - هریس، نظام سلطه و لابی‌های صهیونیستی را به شدت بهت زده نموده است.

بر اساس این نظرسنجی، جوانان آمریکایی خواهان "پایان موجودیت اسرائیل" و تشکیل یک کشور واحد فلسطینی با حاکمیت حماس در سراسر اراضی اشغالی هستند!!

این نظرسنجی نشان می‌دهد ۵۱ درصد جوانان بین ۱۸ تا ۲۴ سال آمریکایی معتقدند راه‌حل نهایی خاتمه دادن به درگیری رژیم اشغالگر قدس و فلسطین این است که اسرائیل پایان یافته و حماس اداره فلسطین را بر عهده گیرد؛ [۲]

این تغییر ذائقه نسل جوان آمریکایی پدیده ای است که در آینده میتواند سر منشأ تغییرات عمیق سیاسی در جامعه تحت کنترل لابی صهیونیست ها گردد.


۷. حمایت گسترده دانشجویان آمریکایی از مظلومین غزه و هم نوایی آنها با آرمان فلسطین علی رغم برخورد شدید نظام حاکمه آمریکا با روسای دانشگاه های مذکور و بازجویی قرون وسطایی کنگره از آنها و در پی آن اعلام حمایت ۵۰۰ نفر کادر علمی دانشگاه هاروارد از رئیس دانشگاه را هم باید بخشی از فتوحات محور مقاومت محسوب نمود که ضمن پرده برداری از سیرت کریه تمدن غرب؛ توخالی بودن شعارهای جریان غرب زده داخلی را اثبات نمود.

۸. باز هم تاکید می‌نمایم آنچه مسلم است حوادث کنونی و گذر زمان هرچه بیشتر حقانیت ""آینده بینی شگرف"" نائب المهدی (عج) امام خامنه ای بیشتر مبرهن مینماید؛ چه آنکه با اتفاقات مذکور با فلسفه پیام حکیمانه و نامه نگاری چند سال قبل امام خامنه ای با جوانان غربی آشنا می‌گردیم.

پی نوشت:

[۱] سوره عنکبوت / ۲۹
[۲] خبرگزاری فارس ۲۶/ ۹ / ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha