دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/فرمانداری شهرستان مرزی بیله سوار

حوزه/صاحبعلی اصغری گفت: مادران و همسران شهدا با تحمل سختی ها و مشکلات، صبر و استقامتی مثال زدنی از خود نشان دادند و این ایثار و فداکاری آنها، الگویی برای همه ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل در راستای طرح تکریم مادران و همسران شهدا(اسوه های صبر و استقامت) در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) امروز از تعدادی از مادران و همسران شهدای شهرستان بیله سوار تجلیل بعمل آمد.

این برنامه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با همکاری ادارات شهرستان در سالن شهید پیرانه فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بیله سوار در این مراسم با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران و همسران شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند گفت: امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که از این سمبل ها و تندیس های ایثار و مقاومت تجلیل کنند.

وی افزود: مادران و همسران شهدا با تحمل سختی ها و مشکلات، صبر و استقامتی مثال زدنی از خود نشان دادند و این ایثار و فداکاری آنها، الگویی برای همه ما است.

فرماندار بیله سوار همچنین در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه جامعه امروز، نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است گفت: هرگونه اقدام برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، غنیمت و فرصتی بی بدیل برای مسئولان است.

وی رشد معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه را آثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: دستگاه‌های فرهنگی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره شهدا و ایثارگران اهتمام ویژه داشته باشند.

اصغری، شهیدان را آبروی شهرستان خواند و خاطرنشان کرد: تهیه، تدوین و نشر بانک اطلاعاتی شهدا و ایثارگران شهرستان می‌تواند نقش مهمی در فرهنگ سازی مردم داشته باشد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مادران و همسران شهدای شهرستان بیله سوار تجلیل شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha