شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: شالوده و ساختار رژیم صهیونیستی با ترور و جنایت هم خون و عجین است.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید موسوی در شهر زینبیه سوریه توسط رژیم صهیونیستی در سخنانی عنوان کرد: شالوده و ساختار رژیم صهیونیستی با ترور و جنایت هم خون و عجین است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: جهان شاهد است که بخش زیادی از ترورهای صهیونیست ها را دانشمندان، فرماندهان نظامی و نخبگان جهان اسلام تشکیل می‌دهند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بی شک اگر نتوانیم امروز جلوی این روند غیر انسانی و وحشیانه صهیونیست‌ها را بگیریم دیر یا زود باید شاهد اتفاقات ناگوار دیگری در دیگر نقاط جهان اسلام باشیم و این برای جهان اسلام بسیار دردناک خواهد بود.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه امروز مردم غزه به نوعی قربانی بی تفاوتی و سهل انگاری کشورهای جهان به ویژه دولت‌های اسلامی شده‌اند، خاطرنشان کرد: یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان در مقابل چندین میلیون صهیونیست اینگونه سکوت پیشه کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این سکوت به نوعی چراغ سبزی برای کشتار مردم مظلوم غزه و فلسطین توسط صهیونیست‌ها می‌باشد.

وی افزود: سران کشورهای عربی و اسلامی در طول این ۷۰ روز که شاهد جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و غزه می باشد تاکنون هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند و تنها خروجی آنها در مقابل این نسل کشی بزرگ بیانیه ها و قطعنامه‌های بی‌تأثیری بوده است که تاکنون هیچ توفیری برای مردم مظلوم و ستم دیده غزه نداشته است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان ساخت: اگر خواهان آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم جهانی هستیم تنها راهکار موجود وحدت جهان اسلام و یکدست شدن مسلمین در برابر زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها می‌باشد و اگر این چنین نشود ملت فلسطین و غزه هرگز روی صلح و آرامش را نخواهند دید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha