دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه / حجت الاسلام زاهددوست گفت: شهید سلیمانی هزار برابر قدرتمند تر از سردار سلیمانی است و این قدرت و عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران است، مسیر مکتب حاج قاسم سلیمانی گفتمان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بصیرت نوعی عقل گرایی پرفضیلت است که از اخلاق اسلامی و روح پاک و تزکیه شده به‌دست می‌آید و اثر عمیقی بر روشن بینی فرد در دنیا و سعادت دنیوی و اخروی فرد دارد.

وی بیان کرد: از واژه "طائِفٌ مِنَ الشَّیْطانِ" در آیه ۲۰۱ سوره اعراف استفاده می‌شود که وسوسه‌های شیطانی دائما پیرامون فکر و روح انسان گردش می‌کند تا راهی برای نفوذ پیدا کند، پس باید مؤمن دائم در ذکر خدا باشد تا مغلوب شیطان نشود.

حجت الاسلام زاهددوست با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر، ابراز کرد: حضرت زهرا(س) تابلو هویت زن مسلمان است.

امام جمعه خورموج اظهار کرد: برجسته‌ترین وجه این هویت در تابلو حضرت صدیقه طاهره(س) عفاف و حجاب است، لذا همه باید در ترویج عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت، تصریح کرد: ۹ دی روز تجلی دست قدرت الهی در حمایت از انقلاب اسلامی و ملت ایران و مقابله‌ با توطئه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، ملت ایران با حضور خود در حماسه ۹ دی خط بطلان بر فتنه‌های دشمنان کشیده و ثابت کردند همچنان پایبند عهد و پیمان خود با انقلاب و رهبری هستند.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به ۱۲ دی ماه سالروز ارتحال عمار بصیر انقلاب مرحوم علامه مصباح یزدی(ره)، گفت: کسی که در فتنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، عقیدتی همانند مصباح و چراغ پرفروغی بود که ظلمت شبهات را در هم می‌شکست.

امام جمعه خورموج، با گرامیداشت ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: کسی که در سایه علم و تقوای بی‌نظیر خود به بصیرتی دست یافته بود که توانست تاثیر شگرفی بر معادلات دنیا بگذارد، حاج قاسم با گذر زمان نه تنها فراموش نمی‌شود بلکه روز به روز تاثیر گذاری او بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی هزار برابر قدرتمند تر از سردار سلیمانی است و این قدرت و عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران است، مسیر مکتب حاج قاسم سلیمانی گفتمان دارد و آن گفتمان مقاومت، انقلابی گری، ولایت‌مداری، استقلال، جهش تولید، رونق، ‌عزت‌سازی و افتخار آفرینی است.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز کرد: امروز سربازان حاج قاسم در حال ایجاد یک تحول تاریخی در نبرد جبهه حق علیه باطل هستند، همه ما مدیون حاج قاسم و مجاهدت‌های او هستیم و عزت امروز جبهه مقاومت و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی مدیون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم انسان ساز است، هر کس خصوصا جوانانی که به‌دنبال سعادت دنیا و آخرت هستند روی مکتب حاج قاسم حساب ویژه باز کنند و سیره اخلاقی و رفتاری ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی ابراز کرد: حدود دو ماه دیگر نظام اسلامی و ملت ایران دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پیش رو دارد، همه متنفذین، ریش سفیدان، تریبون داران با بصیرتی فاطمی همچون حاج قاسم و علامه مصباح به صحنه روشنگری و بصیرت آفرینی و جهاد تبیین بیایند، توطئه استکبار را در ناامید کردن مردم از آینده انقلاب و نظام اسلامی را تبیین و روشنگری کنند و برای تحقق حماسه حضور حداکثری تلاش و مجاهدت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha