یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه درتیپ۳۶انصارالمهدی( عج) گفت: حماسه ۹ دی یکی از روزهای ویژه و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز هم بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده و هم باعث یأس دشمنان انقلاب اسلامی شد؛ در واقع حماسه ۹ دی دفاع ملت ایران از اصل نظام و ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام محبعلی احدی مسئول نمایندگی ولی فقیه درتیپ۳۶انصارالمهدی( عج) در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حماسه ۹ دی یکی از روزهای ویژه و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز هم بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده و هم باعث یأس دشمنان انقلاب اسلامی شد؛ در واقع حماسه ۹ دی دفاع ملت ایران از اصل نظام و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه برگ برنده و قاطع نظام ملت همیشه در صحنه ایران است بیان کرد: این ملت با حضور در حماسه ۹ دی برای مقابله با فتنه گران به صحنه آمدند و هم فتنه گران را منکوب کردند و هم یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زده و آن را بیمه کردند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ادامه داد: این فتنه آنقدر خطرناک و پیچیده بود که اگر در هر کشوری اتفاق می‌افتاد سقوط آن کشور حتمی بود

حجت‌الاسلام احدی با بیان اینکه مسئولان کشور در همه ادوار باید قدردان حضور مردم همیشه در صحنه باشند، گفت: بعضی از انسان‌های غافل و مریض تلاش نکنند تا مردم خیانت بزرگ سران فتنه را فراموش کنند، زیرا حتما از مردم سیلی خواهند خورد.

وی در پایان تاکید کرد: حماسه نهم دی، وحدتی بود که این وحدت در نتیجه بسیج ملی شکل گرفت که این بسیج ملی نشان‌دهنده اقتدار نظام و این اقتدار نتیجه ولایتمداری و محصول این ولایتمداری قدرت و عظمت و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha