دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ گرامیداشت حماسه ۹ دی در بندر سیراف

حوزه/ حجت الاسلام عاشوری گفت: حماسه ۹ دی تمامی محاسبات و برآوردهای دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی را بهم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی، اظهار داشت: یوم الله ۹ دی را باید گرامی داشت و از فراموش شدن این روز بزرگ تاریخی جلوگیری کرد.

وی افزود: این حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عاشوری بیان کرد: ۹ دی روز تحلیف وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت مداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه سیراف ادامه داد: فتنه ۱۳۸۸، در امتداد انقلاب های رنگین بود، انقلاب رنگی یا کودتای مخملی، یک شیوه مدرن براندازی است که در بستر جنگ نرم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عمدتا کودتای مخملی در بستر انتخابات انجام می‌شود، تاکید کرد: غربی ها از این شیوه مدرن برای ساقط کردن حکومت ها و دولت های مستقل، مردمی و غیرهمسو با غرب و به قدرت رساندن جربان های غرب گرا از طریق انتخابات کنترل شده و تحت نظارت خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام عاشوری افزود: حماسه ۹ دی تمامی محاسبات و برآوردهای دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی را بهم زد.

وی دی ماه را کارنمای رهبری امام خامنه ای خواند و ادامه داد: ماه دی با حماسه نهم دی ماه و شهادت مالک اشتر زمان‌مان شهید حاج قاسم سلیمانی، تبدیل به دوره فشرده از بصیرت یابی انقلابی شده است و در حقیقت همانطور که ماه بهمن، کارنمای رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب است، ماه دی کارنمای رهبری امام خامنه ای در حفظ سلامت امامت انقلاب است.

حجت‌الاسلام عاشوری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره عمار انقلاب حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: شهادت مظلومانه و انسان ساز و تاریخ ساز سردار بزرگ اسلام و انقلاب و رستاخیز جانها و انسانها در ایران و جهان و قیامتی که خون پاک و مطهر او و شهیدان همراهش ایجاد کرد باعث شد بسیاری از فتنه های سخت و نیمه سخت و نرم دشمن بهم بریزید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha