سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1128741
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
هیرمان

حوزه/کتاب هیرمان با محتوای خاطرات مردم لرستان از روزهای شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از نویسندگان نقد و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، به همت حوزه هنری استان لرستان، امروز در نشستی کتاب هیرمان با محتوای خاطرات مردم لرستان از روزهای شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، با حضور سعیده ساکی، منتقد ادبی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد و جمعی از نویسندگان و اهالی نشر و فرهنگ در سالن جلسات حوزه هنری لرستان برگزار شد.

سعیده ساکی، منتقد ادبی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در این نشست با بیان اینکه این کتاب در خصوص خاطرات مردم لرستان در روزهای شهادت سردار دل ها است افزود:مطالعه این کتاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه ایثار،فداکاری و مقاومت است،خاطر نشان کرد:رشادت ها و خدمات جهادی سرباز رشید اسلام و انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی باید برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان جامعه تبلیغ،تبیین و تشریح شود.

کتاب هیرمان نوشته رعنا مرادی نسب و گردآوری‌ شده توسط مژگان بیرانوند، ستایش لطیف پور و فریبا مرادی نسب است که زینب کیوان کار ویراستار کتاب بوده و در نهایت کتاب هیرمان را انتشارات راهیار منتشر کرده است.

این کتاب دهمین جلد از عناوین ناشر درباره خاطرات مردمی از ایام شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha