دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1128954
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
رادان

حوزه/فرمانده کل انتظامی کشور گفت:استان لرستان سرزمین شجاعت ها،دلاورمردی و سلحشوری ها است و این ویژگی ها از خصایص ممتاز مردم این دیار است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سردار احمد رضا رادان،فرمانده انتظامی کشور،عصر امروز در یادواره ۵۰۰ شهید انتظامی و امنیت لرستان که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه شهدا جاودانه و سیره آنان چراغ راه مردم و مسئولان است،افزود:شهدا چراغ راه هدایت و سعادت بشر هستند و باید سیره و منش آنان در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر شهدا سربلندی و پیشرفت روزافزون ملت ایران را تضمین می کند،اظهار داشت:رزم مردم لرستان در جبهه های دفاع مقدس شنیدنی است و نام لرستان یادآور خاطرات فراوان سلحشوری و دلاور مردی ها در دوران دفاع مقدس در دفاع از حرم و حریم وطن بوده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه لرستان سرزمین شهید محمد بروجردی ها مسیح کردستان،شهید سید نور خدا موسوی و ...است،خاطر نشان کرد:باید زندگینامه و دلاورمردی های رزمندگان و شهدا برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

سردار رادان با بیان اینکه لرستان دیار سلحشوری ها، جانبازی ها و دلاورمردی ها است و امروز در مناسبت های خاص یادواره های شهدا در لرستان برگزار می شود،گفت:همه ما به شهدا و خانواده های آنان مدیون و مسئول هستیم و باید ادامه دهنده سیره و منش شهدای والامقام در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا جاودانه و راه و مسیر آنان تضمین کننده پیروزی و سربلندی روزافزون ملت ایران است، یادآور شد: امروز در آستانه شهادت سردار شهید سلیمانی باید با این شهیدان والامقام بیعتی دوباره ببندیم که از مسیر آنان خارج نشویم و روحیه سلحشوری خود را حفظ کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدا جاودانه ترین افراد در طول تاریخ بشریت هستند،افزود: باید ویژگی های شخصیتی شهدا را در خود زنده و تقویت کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه باید به تبعیت از شهدای والامقام از امام خود پشتیبانی و پشت سر ایشان حرکت کنیم،خاطر نشان کرد:امتی که امام ندارد، مسیر خود را گم و به سادگی فریب وسوسه های شیاطین را خواهد خورد.

وی در پایان بر اشاعه و گسترش سیره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت:مردم و مسئولان باید راه شهدا را در جامعه ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha