دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه

حوزه/ به منظور تحت پوشش قرار دادن طلاب، اساتید و کارکنان حوزه های علمیه خواهران کشور که ساکن روستاها یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند، جلسه‌ای با کارشناس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به منظور تحت پوشش قرار دادن طلاب، اساتید و کارکنان حوزه های علمیه خواهران کشور که ساکن روستاها یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند، جلسه‌ای با کارشناس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان در اداره کل پشتیبانی و توسعه منابع پایدار حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این جلسه نحوه عضویت، مشمولین طرح و شرایط تحت پوشش قرار گرفتن، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرایط عضویت در این صندوق، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم عضویت در سایر صندوق ها و داشتن حداکثر ۵۰ سال سن است و مشمولین صندوق شامل ساکنین روستاها، کشاورزان غیرساکن در روستاها، ساکنین مناطق عشایری و ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

یکی از مهم‌ترین مزایای این صندوق، پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه توسط دولت است و متقاضی عضویت در صندوق، می‌تواند در هنگام ثبت نام، یکی از سطوح هشت گانه درآمدی را انتخاب و حق بیمه تعیین شده را پرداخت نماید.

اداره کل پشتیبانی و توسعه منابع پایدار معاونت‌ منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران در نظر دارد طلاب، اساتید و کارکنان حوزه های علمیه خواهران که دارای شرایط فوق الذکر بوده و فاقد هر گونه بیمه هستند را تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی درآورد تا از این طریق خدمات نظام جمهوری اسلامی را در جهت توجه به مناطق کم برخوردار توسعه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha