دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بنر/اختتامیه هشتمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی

حوزه/ آیین اختتامیه هشتمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی، با حضور علمای ادیان و مذاهب، مهمانان و اندیشمندان کشوری و خارجی، در روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲، در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، آیین اختتامیه هشتمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی، با حضور علمای ادیان و مذاهب، مهمانان و اندیشمندان کشوری و خارجی، به همت بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه السلام، و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی نماینده  ولی فقیه در استان اردبیل، در روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲، در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

در این همایش، مقالات برتر از میان مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش، ارائه و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند. همچنین، در بخش دوم همایش، نشست گفت‌وگوی ادیان و مذاهب با حضور علمای ادیان و مذاهب و اساتید داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه اردبیل دعوت می‌شود در این رویداد علمی و فرهنگی شرکت کنند. به شرکت‌کنندگان  در همایش، گواهی معتبر علمی و فرهنگی اعطا خواهد شد.

بخش‌های همایش:

* بخش اول: ارائه مقالات برتر و پنل تخصصی (ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی)

* بخش دوم: برگزاری آیین اختتامیه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و علمای ادیان و مذاهب و اساتید داخلی و خارجی (ساعت ۱۰ تا ۱۲، سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha