شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
پیام آیت الله مکارم شیرازی به همایش کریمه اهل بیت (ع)در هرمزگان

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی آورده اند: شهادت مظلومانه و زخمی شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان در عملیات تروریستی شهر کرمان در مراسم پاسداشت شهید سلیمانی موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

شهادت مظلومانه و زخمی شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان در عملیات تروریستی شهر کرمان در مراسم پاسداشت شهید سلیمانی موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

جنایتکارانی که دستانشان به خون کودکان، زنان و مردان بی گناه آغشته است با این جنایت به دنبال ناامنی در این مرز و بوم‌اند تا شکست‌های خود را جبران کنند، اما بدانند که این مردم و همۀ مسلمانان راستین، به وعدۀ حقّ الهی یقین داشته و با صبر و استقامت به پیروزی نهایی بر همه دشمنان و بد خواهان خواهند رسید، إن شاء الله.

این جانب این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و عموم مردم شریف ایران و خصوصاً خانواده شهدا تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق تعالی رحمت واسعه برای ارواح شهدا و شفای عاجل برای مجروحین و مصدومین مسئلت دارم و از مسئولین و نیروهای امنیتی و نظامی، شناسایی عاملان و کیفر آنان را خواستارم.

قم - ناصر مکارم شیرازی
۱۴ دی ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha