دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غلامحسین مهدوی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: عمق رذالت و خباثت دشمنان انقلاب اسلامی با جنایت‌هایی نظیر حادثه تروریستی کرمان بیش از گذشته برای جهانیان و مردم ما آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسئولان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر خوانده شد، به حادثه تروریستی حومه گلزار شهدای کرمان اشاره و آن را حاصل هراس دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از محبوبیت بی‌حد و اندازه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.

وی گفت: این روزها دشمنان کوردل حتی نمی‌توانند ارادت و علاقه مردم ایران اسلامی به حاج قاسم سلیمانی را تحمل کنند و از این‌رو، به زائران بی‌گناه او حمله برده و آنها را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: اقدامات جنایتکارانه و ضد بشری این‌چنینی هرگز نمی‌تواند از عمق ارادت و علاقه مردم به سردار دل‌ها بکاهد و دشمنان کوردل با این قبیل اقدامات تروریستی راه به جایی نخواهند برد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همواره در طول حیات پر خیر و برکت خود ثابت کرد که سرباز شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است، افزود: خدمتگزاری بی‌منت و ولایت‌مداری بی‌قید و شرط شهید سلیمانی از الگوهای بی‌بدیل در ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که حتی محبوبیت و علاقه وافر مردم به شهید سلیمانی نیز از سوی دشمنان قابل‌پذیرش نیست.

امام جمعه موقت سمنان عنوان کرد: عوامل تروریستی نمی‌توانند محبوبیت بیش از اندازه حاج قاسم سلیمانی را نزد مردم ایران بپذیرند و از این‌رو، با اقدامات تروریستی علیه زائران بی‌گناه او، تعداد زیادی از مردم را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با اشاره به سابقه تلخ ترور مردم بی‌گناه در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و حتی دشمنان ایران امروز به‌خوبی می‌دانند که با خلق حوادث تلخی همچون فاجعه تروریستی حومه گلزار شهدای کرمان نمی‌توانند به اهدافی که در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خود ترسیم کرده‌اند، دست یابند.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که در میدان حمایت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده‌اند و خون شهدای اخیر کرمان، این ایستادگی و مقاومت را بیش از گذشته استمرار خواهد بخشید.

امام جمعه موقت سمنان گفت: خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان این روزها سخنانی به زبان می‌آورند که بسیار قابل‌تأمل است و این نشان می‌دهد که خون‌های شهدای کرمان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و ملت بزرگ ایران را بیدارتر و هوشیارتر از گذشته خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با بیان اینکه عمق رذالت و خباثت دشمنان انقلاب اسلامی با جنایت‌هایی نظیر حادثه تروریستی کرمان بیش از گذشته برای جهانیان و مردم ما آشکار می‌شود، گفت: گروه‌های تروریستی باید بدانند که با اقدامات این‌چنینی و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌گناه هرگز نمی‌توانند اهداف خود را پیگیری کنند.

وی با اشاره به توفیقات جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر گفت: عملیات بزرگ طوفان الأقصی که توسط رزمندگان جبهه مقاومت اجرا شد، به‌خوبی استیصال و ناتوانی رژیم صهیونیستی را نشان داد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: صهیونیست‌ها امروز برای سرپوش گذاشتن روی شکست‌های سنگین خود در این عملیات بزرگ، به هر اقدامی دست می‌زنند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد ادامه داد: کودک‌کشی، از ویژگی‌های بارز رژیم صهیونیستی است و در روزهای اخیر نیز شاهد بودیم که صدها نفر از کودکان فلسطینی و مردم غزه در حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و در این مسیر همواره رژیم صهیونیستی را منکوب خواهد کرد، گفت: شکست سختی که به رژیم صهیونیستی و عمال این رژیم در سراسر جهان وارد آمده است، به این سادگی فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha