شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۱۹ دی ماه سالروز عملیات کربلای ۵، گفت: این عملیات مهمترین عملیاتی بود که در دوران ۸ سال دفاع مقدس اتفاق افتاد و ۳۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، روز شهدای دانشجور را گرامی داشت و اظهار داشت: تشکیل بسیج دانشجویی کاری بسیار بزرگ بود که اقشار مهمی وارد صحنه شدند و همین تعداد اندک در دوران ۸ سال دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، همچنین با گرامیداشت ۱۸ دی ماه سالروز سقوط هواپیمای اکراینی، افزود: این اتفاق خطای انسانی بود که رخ داد و قبول این خطا باعث تسکین درد خانواده‌های شهدا بود.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به ۱۹ دی ماه سالروز عملیات کربلای ۵، گفت: این عملیات مهمترین عملیاتی بود که در دوران ۸ سال دفاع مقدس اتفاق افتاد و ۳۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب شد.

وی به یکی از مهترین روزهای این ماه اشاره کرد و اظهار کرد: شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس جز برترین شهدایی هستند که خون آن‌ها باعث شد مجلس عراق قانون بیرون راندن نیروی‌های آمریکایی از عراق را تصویب کند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، همچنین به شهادت هموطنان در کرمان اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران برای زیارت این مرد بزرگ رفته بودند، اما دشمن از زائران حاج قاسم نیز می‌ترسد و با این عملیات تروریستی ترس خود را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در ادامه به حضور رئیس جمهور در زنجان اشاره کرد و گفت: اهالی زنجان به خاطر شهدای کرمان فردا یوم‌العباس دیگری در زنجان رقم خواهند زد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha