چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه/ حجت الاسلام کریم اسدی با گلایه از مسئولین ارشد نظام که در سفرهای خود به استان اردبیل تنها به مرکز استان توجه دارند و از مسائل و مشکلات مردم مراکز شهرستان‌های این استان غافل هستند، گفت: لازم است سفر مسئولین نظام به همه مناطق استان اردبیل انجام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز خلخال با گلایه از مسئولین ارشد نظام که در سفرهای خود به استان اردبیل تنها به مرکز استان توجه دارند و از مسائل و مشکلات مردم مراکز شهرستان‌های این استان غافل هستند، اظهار داشت: لازم است سفر مسئولین نظام به همه مناطق استان اردبیل انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه توقع مردم خلخال از دولت سیزدهم همچنان برآورده نشده است، افزود: در حالی که انتظار مردم از این دولت افزایش سرعت پروژه‌های عمرانی بود، نه تنها این امر محقق نشده بلکه در بسیاری از موارد، پروژه‌های عمرانی مهم منطقه متوقف و تعطیل نیز شده‌اند.

امام جمعه خلخال با اشاره به بدهی ۱۴۰۰ میلیارد ریالی پروژه در حال احداث راه اصلی خلخال به منجیل، گفت: با وضعیت فعلی اعتباری، چندین سال طول خواهد کشید تا اعتبارات تزریق شده سالانه به این پروژه به عنوان بدهی قبلی پیمانکاران پرداخت شود و عملاً این پروژه پیشرفت فیزیکی نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: این انتظار از استاندار اردبیل و مدیرکل راه و شهرسازی استان وجود دارد که توجه جدی به وضعیت این پروژه حیاتی شهرستان داشته باشند.

حجت الاسلام اسدی، با تأکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی استان اردبیل تنها راه آهن و یا چهار بانده کردن راه اردبیل به سرچم نیست، ابراز کرد: باید همه پروژه‌های عمرانی نیمه کاره استان مد نظر مسئولین ارشد استان و کشور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هر کس با انتخابات مخالفت کند، با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است، بیان کرد: امروزه وظیفه شرعی، قانونی، انسانی و عقلی هر ایرانی این است که با حضور خود در سر صندوق‌های رأی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات امسال را فراهم کند.

امام جمعه خلخال، گفت: عملکرد هیئت‌های اجرایی در بحث بررسی صلاحیت نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ضعیف و غیر قابل قبول بود.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب اصلح توسط مردم در انتخابات موجب خشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار کرد: وظیفه مجریان و ناظرین در انتخابات بسیار سنگین‌تر از رأی دهندگان است، چرا که باید نماینده‌ای وارد مجلس شود که از هر حیث صلاحیت ورود به مجلس شورای اسلامی را داشته و در طول خدمت نمایندگی خود در مجلس و در هیچ شرایطی از اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی خارج نشود.

امام جمعه خلخال، با تسلیت به بازماندگان شهدای واقعه دردناک و تروریستی کرمان، خاطرنشان کرد: دشمن هرگز چشم دیدن حضور مردم در صحنه‌های پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی را نداشته و هر زمان به علت ضعف خود به بدترین شکل با انجام عملیات تروریستی دست به کشتار مردم زده است.

حجت الاسلام اسدی، با بیان اینکه نسل داعش، نسل ابن ملجم‌های زمان صدر اسلام است، گفت: اگر داعشی‌ها مسلمان هستند، چرا از آغاز جنگ اسرائیل و حماس یک تیر به طرف اسرائیل صهیونیست از سوی این گروه شلیک نشده است.

وی تصریح کرد: دشمن همواره در صدد ضربه زدن کورکورانه به انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره ترور را به عنوان راحت‌ترین راهکار در خصوص این خصوص انتخاب می‌کند.

امام جمعه خلخال اظهار کرد: در هیچ شرایطی و به‌هیچ عنوان نباید به تأمین امنیت کشور از سوی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی کشور تردید کنیم، چرا که این نیروهای جان بر کف شبانه روز در تأمین امنیت پایدار ایران اسلامی در تلاش هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha