شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز جمعه خارگ به روایت تصویر

حوزه/ حجت الاسلام کارگر با بیان دلایل اینکه داعش ریشه در آمریکا و اسرائیل دارد، گفت: ترامپ می‌گوید: داعش از افتخارات اوباما است و اوباما و کلینتون آن را بوجود آوردند، همچنین نتانیاهو به ملاقات داعشیان زخمی می‌رود و دارو درمان می‌کند، داعشی که هیچ عملیاتی نسبت به صهیونیست و اسرائیل نداشته و جریان حماس را کافر اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: دشمنان حربی جهان اسلام، ابتدا در دمشق سید رضی موسوی را ترور و شهید کردند بعد در بیروت نفر دوم حماس صالح العاروری را ترور کردند و چهارشنبه در کرمان جنایت کردند و این زنجیره را ادامه دادند تا عادی انگاری کنند.

وی افزود: در ناقوره یکی از فرماندهان حزب الله را شهید کردند و پنج شنبه اشغال گران آمریکایی در بغداد دوتن از فرماندهان نجباء را شهید کردند، در عملیات دریایی ۸ نفر یمنی را شهید کردند، اینکه ریشه‌های این جنایت قطعا عبری، عربی و غربی است در آن شکی وجود ندارد و مدل این عملیات تروریستی همان مدل مورد استفاده اسرائیلی و آمریکایی است.

امام جمعه خارگ گفت: همان کسانی که در فرودگاه بغداد با عملیات تروریستی، مهمان مردم عراق یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند قطعا با مهمانان این شهید هم اینچنین برخورد کرده‌اند.

حجت الاسلام کارگر، با پرداختن به دو مطالبه مهم از نیروهای امنیتی، اظهار کرد: در سطح بین المللی مردم از نیروهای مسلح و جبهه بین المللی مقاومت انتظار انتقام دارند، این انتقام در سطوح بین المللی باید اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: در سطح ملی نیز قوه قضائیه و پلیس فتا موظف هستند هرکسی مدافع شیطان بزرگ شد یا جنایتکاران را تطهیر کرد محاکمه کنند، چرا اجازه می‌دهید عده‌ای انگشت شمار جامعه پزشکی، جامعه هنری، جامعه ورزشی و جامعه دانشگاهی را زیر سوال ببرند، مردم منتظر اقدام شجاعانه شما در برخورد با افراد نااهل هستند.

حجت الاسلام کارگر بیان کرد: برخی به نام استاد دانشگاه صبر ندارند تا مسئولیت را بر عهده بگیرند و نظام و امنیت را زیر سوال می‌برند، آیا بعد از اعلام داعش حاضر هستند حرف خود را پس گیرند؟

وی افزود: آن سلبریتی خارج نشین مرفه بی‌درد که از ثروت مملکت و اعتبار نظام اسلامی مشهور شد و به خواهر خود هم رحم نکرد، آیا به فکر مردم ایران است؟ صاحبان استارت آپ‌هایی که از قبال مردم کسب ثروت کرده‌اند و در فوت خانم مهسا امینی فریاد زدند که زندگی و آزادی نداریم، آیا انسانیتشان اجازه می‌دهد در قبال تجاوز داعش استوری یا هشتگ تسلیت بزنند؟

حجت الاسلام کارگر ابراز کرد: داعش با تأخیر این جنایت را پذیرفت، اما حقیقت این است که مولود خبیث داعش، پدری اسرائیلی و مادری آمریکایی دارد و عده‌ای هنوز خود را به خواب زده‌اند، چرا عده‌ای به خود نمی‌آیند که اگر حاج قاسم نبود هر روز مردم کشورمان را ترور می‌کردند؟

امام جمعه خارگ با بیان دلایل اینکه داعش ریشه در آمریکا و اسرائیل دارد، یادآور شد: ترامپ می‌گوید: داعش از افتخارات اوباما است و اوباما و کلینتون آن را بوجود آوردند، همچنین نتانیاهو به ملاقات داعشیان زخمی می‌رود و دارو درمان می‌کند، داعشی که هیچ عملیاتی نسبت به صهیونیست و اسرائیل نداشته و جریان حماس را کافر اعلام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha