یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن‌ تسلیت حادثه تروریستی کرمان، گفت: معتقدیم تنها عامل بازدارنده برای چنین جنایات مذبوحانه ای سرعت و شدت در پاسخ به آنها بوده و این مسئله یک مطالبه عمومی از مسئولین نظامی و امنیتی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن‌ تسلیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بیگناه، اظهار داشت: دشمن ذلیل و مضمحل صهیونیست به سرکردگی آمریکای جنایتکار و عوامل تکفیری خود دست به جنایت مذبوحانه ای زد و با اقدامی تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و بیگناه، خوی ددمنشانه خود را بیش از همیشه نمایان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: این اقدام تروریستی ثابت نمود رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان او حتی از زائران حاج قاسم هم هراس دارند و برای پنهان کردن شکست مفتضحانه و آبروی از دست رفته خود به دست رزمندگان جبهه مقاومت که پرورش یافتگان مکتب شهید سلیمانی هستند دست به این تلاش مذبوحانه زده‌اند.

این استاد حوزه ادامه داد: بی شک این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و عوامل تکفیری او ذره‌ای خلل بر اراده ملت ولایت‌مدار و انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد و سربازان راه شهید سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد.

حجت الاسلام سادات افزود: چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای فاسد و شرارت‌ زا که این عوامل منحرف را به گمراهی کشانده‌ اند پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سادات در پایان بیان داشت: ما به نیروهای نظامی و امنیتی خود اعتماد کامل داریم اما معتقدیم تردید و تعلل در پاسخ قاطع و خشن و پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی و عوامل‌ تکفیری آن سبب افزایش این دست جنایات گشته و همچنان باید شاهد فجایعی خونین تر علیه ملت عزیزمان باشیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: لذا معتقدم تنها عامل بازدارنده برای چنین جنایات مذبوحانه ای سرعت و شدت در پاسخ به آنها بوده و این مسئله یک مطالبه عمومی از مسئولین نظامی و امنیتی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha