شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رز

حوزه /  حجت الاسلام سلیمانی، خطاب به دشمنان گفت: بدانید دوران بزن در رو تمام شده و انتقام سختی در پیش رویتان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر، قساوت قلب را از گناهان بزرگ بر شمرد و اظهار داشت: کثرت گناهان، پرخوری، پرحرفی، فراموشی یاد خدا و آرزوهای طولانی، عوامل قساوت قلب می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: یاد مرگ بودن، تلاوت قرآن، رسیدگی ایتام، همنشینی با مردم خوب و گفتن ذکر سوره حول ولا قوه الله بالله، موجب برطرف شدن قساوت قلب می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی، برضرورت جهاد تبیین تأکید کرد و به موارد مطرح شده در دیدار مقام معظم رهبری با مداحان اشاره کرد و گفت: رسالت بعضی مداحان در راستای جهاد تبیین از مواردی است که به آن امروز مبتلا هستند و باید از آن دوری کنند.

امام جمعه آران و بیدگل بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم به منظور خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان و استحکام بخشی نظام جمهوری اسلامی ایران باید حضوری پرشور پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

امام جمعه آران و بیدگل ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان، یادآور شد: دشمن وقتی در میدان نبرد کم می‌آورد به جنایت در لبنان، عراق و ترور فرماندهان حماس و حشد شعبی روی می‌آورد.

حجت الاسلام سلیمانی، خطاب به دشمنان تأکید کرد: بدانید دوران بزن در رو تمام شده و انتقام سختی در پیش رویتان است.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه امروز دنیا مرهون سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است که توانست داعش را از بین ببرد و اظهار کرد: امنیتی موجود در ایران و منطقه و توانمندی که فلسطینیان، یمنی‌ها و عراقی‌ها در مقابل استکبار جهانی دارند به خاطر ایثارگری و فداکاری سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام سلیمانی، ابراز کرد: بزودی شاهد از بین رفتن رژیم جعلی صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha