سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بالصور/ مراسيم تشييع شهداء الحادث الإرهابي في كرمان

انجمن تاریخ پژوهان حوزه علمیه با صدور پیامی فاجعه تروریستی در گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه ده‌ها نفر از زائران مزار پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر شهیدپرور کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل(قدس سره) دل‌های ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را درسوگ و ماتم نشاند.

بی شک عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه و کینه‌توزانه علیه مردم بی دفاع که ریشه در درماندگی و سرخوردگی روزافزون سفاکان عالم در تقابل با جبهه‌ مقاومت اسلامی در منطقه و محبوبیت عمیق سرداران و فرماندهان آن در قلوب امت مسلمان دارد، به سختی مجازات خواهند شد.

اقدام به ترور و جنایت علیه مردم بی‌دفاع، مرام دیرینه اشقیا و سفاکان در برابر اراده سترگ و ایستادگی قهرمانانه پیروان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) در جبهه‌های نبرد علیه باطل است، اما تاریخ بیانگر آن است که مقاومت اسلامی در واکنش به این جنایات، شعله‌ورتر از گذشته، اهداف شیطانی و خواب‌های آشفته آنان را نقش بر آب خواهد ساخت.

تردیدی نیست خون‌های پاک شهدای این جنایت تروریستی، موجب تثبیت جریان الهی مقاومت اسلامی در منطقه و زمینه‌ساز انسجام بیشتر در مواجهه با دشمنان قسم خورده آزادی و امنیت ایران اسلامی و جهان اسلام خواهد گردید.

انجمن تاریخ‌پژوهان حوزه علمیه ضمن محکومیت این جنایت دردناک و عرض تسلیت و همدردی به مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران به ویژه مردم قهرمان کرمان، از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای خانواده‌های داغدار شهداء و سلامتی عاجل برای همه مصدومان و آسیب‌دیدگان مسئلت می‌نماید.

انجمن تاریخ پژوهان حوزه علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha