دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدمت رسانی

حوزه / سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع)، ۳۸ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان برای جابجایی زائران و شرکت کنندگان در مراسم عزاداری این امامزاده به ارائه خدمت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اسدالله شاهیان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع)، ۳۸ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان برای جابجایی زائران و شرکت کنندگان در مراسم عزاداری این امامزاده عظیم الشأن به ارائه خدمت می‌پردازند.

شاهیان بیان کرد: امروز ۱۸ دستگاه اتوبوس از میدان شهید اردهال به سمت مشهد اردهال فعال هستند تا فرآیند جابجایی زائران و عزاداران حضرت را انجام دهند.

وی افزود: ساعت عزیمت امروز اتوبوس‌ها از میدان شهید اردهال(عامریه) به سوی مشهد اردهال ساعت ۱۵ و زمان برگشت ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان، همچنین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۵۰ شهید منطقه اردهال و بزرگداشت علی بن محمد باقر(ع) در روز شهادت این امامزاده، گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز روز چهارشنبه ساعت ۸ صبح از کاشان به سمت مشهد اردهال حرکت و ساعت ۱۶ نیز بازخواهند گشت.

وی، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها از مبادی همچون سپاه، میدان کمال الملک و مدارس به سمت مشهد اردهال فعالیت می‌کنند.

شاهیان همچنین از فعالیت دو دستگاه ون برای جابجایی زائران از مبادی ورودی اردهال به سمت زیارت امامزاده به منظور رفاه حال اهالی خبر داد.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای جابجایی افراد در مسیر منتهی به زیارت شهید اردهال، از بکارگیری تاکسی‌های درون شهری به این منظور خبر داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha