شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حج تمتع

حوزه/ مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پیش ثبت نام حج تمتع در این استان خبر داد و گفت: زاِئران در استان برای پیش ثبت نام و واریز علی الحساب ودیعه تمتع به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید محسن قوامی‌نژاد مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد پیش ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با شاره به پیش ثبت نام حج تمتع در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت، پیش ثبت‌نام (ثبت نام مقدماتی) از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال‌۱۴۰۳ از روز جمعه پانزدهم دی ماه آغاز شده است.

وی افزود: پیش ثبت‌نام از افراد دارای اولویت تشرف به حج تمتع سال ۱۴۰۳ با مراجعه واجدین شرایط به سامانه https://reserve.haj.ir و به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به سامانه یاد شده، نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

قوامی نژاد ابراز کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۲۹، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۲/۳۱ و دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۴/۳۱ قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام کنند.

وی عنوان کرد: تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ازتاریخ ۱۳۸۶/۰۵/۰۱ به بعد به‌صورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت اختصاصی هر استان از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۰ روز انجام می‌گیرد و نام نویسی از این افراد به‌صورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً برای تکمیل ظرفیت‌های خالی هر استان خواهد بود.

وی یادآور شد: این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه یاد شده، اطلاعات خویش را به‌روزرسانی و کدرهگیری دریافت نمایند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درصورت مراجعه نکردن هر یک از اولویت‌های اعلام شده در زمان مقرر، برای تکمیل ظرفیت‌های خالی موجود، از دارندگان اولویت‌های بعدی دعوت خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمامی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۱۴۰ میلیون تومان (با احتساب مبلغ قبض ثبت‌نام اولیه و سود آن) و از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.

قوامی نژاد ابراز کرد: باقیمانده هزینه سفر (که بر مبنای هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می‌شود)، هنگام ثبت نام قطعی افراد در کاروان‌های اعزامی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha