شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل از هسته گزینش گلستان

حوزه/ نشست گزینشگران حوزه های علمیه خواهران با تقدیر از برترین هسته‌های گزینش استانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، نشست گزینش‌گران حوزه های علمیه خواهران کشور در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، همکاران بخش گزینش مدیریت‌های استانی، استان‌های گلستان، چهارمحال و بختیاری و زنجان به عنوان برترین هسته های گزینش استان‌ها درسال ۱۴۰۲ معرفی شده و از زحمات آنان از جمله خانم مهدیه محمدی مسئول نظارت و ساماندهی استان گلستان توسط حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران تجلیل و قدردانی شد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تشخیص‌ها، در گزینش اشخاص و در گزینش مسئولان، باید خدا را در نظر بگیرید، گزینش باید گزینش هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد. مقام معظم رهبری «مدظله العالی»

سرکار خانم مهدیه محمدی(زیدعزها)

با سلام و تحیات

در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یکی از مهمترین عنصرهای موفقیت یک سازمان، وجود نیروی انسانی متخصص متعهد، مسئولیت‎‌پذیر و انقلابی می‌باشد که دست یافتن به این مهم در یک فرآیند گزینش علمی و اصولی به مدد گزینش‌گرانی توانا و متعهد امکان‌پذیر است. به همین جهت هسته‌های گزینش ضامن سلامت اداری بوده و وظیفه سنگینی را در صیانت از ارزش‌های این نظام بر عهده دارند.

بهره‌مندی از توانایی‌های حضرتعالی در تصدی أمری از امور گزینش مرکز، توفیقی است که نصیب ما گردیده است. لذا بدینوسیله از زحمات خالصانه شما تقدیر نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون آن همکار صدیق را در مسیر تحقق اهداف عالی حوزه‌های علمیه خواهران و تداوم خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئلت می‌نمایم.

مجتبی فاضل

مدیر مرکز و رئیس هیأت مرکزی گزینش حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha