چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: انتخابات یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با حضور ائمه جمعه، امامان جماعت، فرمانده و مسئول عقیدتی و سیاسی انتظامی و جمعی از روحانیون شاخص شهرستان شامگاه چهارشنبه نشست مشترکی پیرامون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی دشتستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح در این نشست بیان داشت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران و تحقق اولین مردمسالاری دینی در منطقه خاورمیانه و بلکه جهان، «مردم» به عنوان صاحبان نظام بر اساس آموزههای اسلامی، کلیدی‌ترین نقش را در نحوه اداره امور کشور و تعیین حاکمان و نمایندگان خویش دارا شدند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات های متعدّد سراسری در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون، در راستای تحقق بخشیدن به این نقش تعیین کننده مردمی است.

حجت‌الاسلام مصلح با اشاره بر تاکیدات مکرر امامین انقلاب نسبت به لزوم حضور مردم در انتخابات و اثرات آن در پیشبرد نهضت، اظهار داشت: این امر بیانگر اهتمام جدّی رهبران نظام به این نقش و تکیه نظام اسلامی به مردم در همیشه دوران بوده است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا نشان دهنده انسجام، وحدت ملی و حمایت از نظام و نشان از ایران قدرتمند است، انتخابات را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم سالاری دینی یک الگوی استثنایی در حکومت‌های اسلامی است که مردم اختیارات خود را برای اداره کشور خود دارند و دشمن با تحریف انتخابات می خواهد مشارکت را کاهش دهد.

حجت الاسلام مصلح در پایان تصریح کرد: بایستی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که بر سلامت انتخابات، رقابت پذیری، قانونمندی و گزینش شایسته تاکید دارند، تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha