شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عالم زاده نوری

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در پیامی از زیرمجموعه های معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواست تا مخاطبان خود خصوصاً طلاب و روحانیون را تشویق به کنشگری فعال، انگیزه‌سازی و تبیین ضرورت حضور فعال مردم در انتخابات و انتخاب اصلح مطابق با شاخص‌های رجل سیاسی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در پیامی خطاب به معاونان تهذیب استانی و مدارس علمیه، اساتید قرآن و حدیث، اساتید اخلاق، اساتید راهنمای تربیتی، اساتید راهبر معرفتی، استادیاران، مشاوران، مربیان و فعالان عرصه اخلاق و تربیت ‌تأکید کرد که مخاطبان خود خصوصاً طلاب و روحانیون را تشویق به کنشگری فعال، انگیزه‌سازی و تبیین ضرورت حضور فعال مردم در انتخابات و انتخاب اصلح مطابق با شاخص‌های رجل سیاسی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کنند.

متن این پیام بدین شرح است:

معاونان تهذیب استانی و مدارس علمیه، اساتید قرآن و حدیث، اساتید اخلاق، اساتید راهنمای تربیتی، اساتید راهبر معرفتی، استادیاران، مشاوران، مربیان، فعالان عرصه اخلاق و تربیت ‌ایدهم‌الله تعالی

سلام علیکم

رهبر معظم انقلاب:

«همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند. علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صدا و سیما، مطبوعاتی ها، جوان ها، افراد در داخل خانواده، اینها همه می توانند منادی انتخابات باشند. مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند. انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد». ۰۲/۱۰/۱۴۰۲

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون در مسیر جهاد تبیین ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله فرجه الشریف)، و با عنایت به نزدیک بودن ایام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری و حسب تأکید فراوان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظلّه العالی) مبنی بر ضرورت تبیین، ترغیب، تشویق و دعوت عموم مردم به حضور جدی و پرشور در انتخابات پیشِ رو؛ از حضرتعالی درخواست می‌شود؛ در حد وسع و توان نسبت به این موضوع اهتمام داشته و مخاطبان خود خصوصاً طلاب و روحانیون را تشویق به کنشگری فعال، انگیزه‌سازی و تبیین ضرورت حضور فعال مردم در انتخابات و انتخاب اصلح مطابق با شاخص‌های رجل سیاسی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نمایید و از همه ظرفیت‌های در اختیار برای برگزاری پرشور انتخابات بهره گیرید.

خداوند بر توفیقات و تأییدات شما بیفزاید.

محمد عالم زاده نوری

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha