یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضازاده با تأکید بر اینکه امروز جنگ ما جنگ روایت‌هاست، گفت: علاوه بر مشکلات واقعی که گریبانگیر اقتصاد است، تلاش دشمن برای القای ناامیدی در جامعه باید مورد به مورد خنثی شود.  

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین رضازاده مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در یاسوج، به تشریح اهداف خود از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: در این سفر پیگیری طرح اقدام و کنشگری حوزه‌ها و روحانیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از مهم‌ترین اهداف طراحی شده بود.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: این طرح در ستاد حوزه، تنظیم و توسط مدیر حوزه به دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: در این طرح تلاش بر این است تا با همه ظرفیت‌های ستادی و صفی برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات اقدام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده، ارزیابی ظرفیت مبلغین، اساتید، طلاب، کادر و نهادهای حوزوی را از جمله برنامه‌های سفر به یاسوج برشمرد و خاطرنشان کرد: نشست با طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع)، نشست با مدیران نهادهای حوزوی و کادر مدیریت حوزه استان، هم‌اندیشی با اساتید حوزه‌های خواهران و برادران، نشست با مسئولان استانداری نیز از دیگر برنامه‌ها در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف برنامه ریزی برای ایجاد یک جنبش عمومی در بدنه حوزویان جهت پیگیری مطالبات رهبری در زمینه انتخابات که همان مشارکت حداکثری و تبیین شاخص‌های اصلح است، می‌باشد.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، محور اصلی در این گفت‌وگوها را طرح راهکارهای تبلیغی از جایگاه و خاستگاه حوزه دانست و یادآور شد: در این طرح از افراد، احزاب و اشخاص خاص جانبداری نخواهد شد، بلکه کلیت پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت رسالت حوزه علمیه در عرصه جهاد تبیین، اظهار کرد: در این راستا تلاش داریم گره‌هایی که در ذهن مردم ایجاد شده را باز کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده تصریح کرد: در این گفت‌وگوها آسیب‌ها و مشکلات، سوالات و ابهاماتی مطرح شد و سعی کردیم با مشارکت طلاب، راهکاری برای برون رفت ارایه دهیم.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه، تأکید کرد: امروز جنگ ما، جنگ روایت‌هاست، بنابراین علاوه بر مشکلات واقعی که گریبانگیر اقتصاد است، تلاش دشمن برای القای ناامیدی در جامعه است که این مهم نیز باید مورد به مورد خنثی شود.

وی با اشاره به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات و حضور در آن، گفت: با روشنگری، اقدامات دشمن در عرصه روایت‌های غلط از واقعیت کشور را جبران کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha