شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ایران روح پرور

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم از فعالیت ۳۶ گروه جهادی در بخش خواهران این سازمان خبر داد.

ایران روح‌پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این تعداد گروه جهادی به لطف الهی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی همچون برنامه های فرهنگی، عرصه های اجتماعی، مبارزه با آسیب های اخلاقی و فرهنگی، مشاوره، اشتغال زایی و ... به فعالیت می پردازند.

وی افزود: البته در شرایط حساس کنونی نباید از اهمیت جهاد تبیین غافل شویم کما این که یکی از عرصه های مهم کار جهادی ناظر به حوزه فکر و اندیشه و تبیین گری است که در این باره نیز بانوان طلبه جهادی بسیار فعال و اثربخش هستند.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم گفت: با توجه به حساسیت بحث انتخابات، یکی از جلوه های مهم بصیرت افزایی و جهاد تبیین در جامعه همین مساله است که در این راستا نیز سلسله جلسات پاسخ به سوالات و شبهات به همت بسیج طلاب قم در بخش خواهران برگزار شده و این رویکرد تداوم خواهد داشت.

روح پرور خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب هر کسی که دل در گروی عزت و امنیت کشور دارد باید برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کند و این مساله فراتر از رویکرد دینی و انقلابی ناظر به ضرورت ها و بایسته های موجود در ابعاد ملی و میهنی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha