یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: باید قدردان خداوند باشیم که امروز توفیق خدمت به مردم را داریم و لازم است از این ظرفیت به نحو احسن در عرصه خدمت رسانی صادقانه بهره ببریم و بدانیم که بالاترین عبادت برای ما باز کردن گره از مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به اینکه حضور حجت الاسلام والمسلمین ربانی در مجموعه جهاد کشاورزی زمینه ساز تحولات خوبی بوده است، اظهار داشت: تحولات رقم خورده جای تقدیر دارد که امیدواریم در سراسر کشور جریان پیدا کند و شاهد این تحولات در تمامی استان‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه اشتغال اول در استان همدان مختص به کشاورزی است، گفت: متأسفانه در استان با مشکل کم آبی روبرو هستیم و این مسئله برای کشاورزان مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه برخی اوقات با اتخاذ تصمیماتی در عرصه کشوری شاهد از بین رفتن آب و ضرر کردن کشاورزان هستیم، اظهار کرد: شرایط آب استان، شرایط خاصی است که کشاورزان را با مشکلاتی مواجه کرده و نیازمند مدیریت صحیح است در این عرصه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز دنیا به سمت استفاده از ابزارهای علمی حرکت کرده است، یادآور شد: روش‌های سنتی دیگر پاسخ‌گو نیست و ما نیز باید با همت بیشتر به سمت استفاده از ابزارهای علمی و روز دنیا حرکت کنیم.

امام جمعه همدان، با اشاره به وظایف و مأموریت‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزرات جهاد کشاورزی، اظهار کرد: پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در بحث کشاورزی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید با جدیت تمام محقق شود و به معنای واقعی کلمه به سمت عملیاتی شدن سیاست‌های ابلاغی حضرت آقا در بحث کشاورزی باشیم.

وی با بیان اینکه تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، کاهش مشکلات زیست محیطی را رقم خواهد زد، گفت: بسیاری از مسائل در حوزه محیط زیست همانند یک زنجیر به هم متصل هستند و باید در کنار هم به آنها رسیدگی شود و امیدوارم با پیگیری‌ها بتوانیم این مشکلات را حل و فصل نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه نسل جوان، امروز کمتر به سمت کشاورزی می‌رود، خاطرنشان کرد: لازم است در عرصه ارتقا منزلت کشاورزی در جامعه حرکت کنیم و اهمیت و جایگاه کشاورزان را به درستی برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: باید قدردان خداوند باشیم که امروز توفیق خدمت به مردم را داریم و لازم است از این ظرفیت به نحو احسن در عرصه خدمت رسانی صادقانه بهره ببریم و بدانیم که بالاترین عبادت برای ما باز کردن گره از مشکلات مردم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha