شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار فدوی

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما در جنگ سخت سربلند بودیم، گفت: در دهه ۶۰ و سال‌های دفاع مقدس برای ادای تکلیف در مرزهای کشورمان می‌جنگیدیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، دریادار پاسدار علی فدوی ‌با حضور در هفتمین گردهمایی رزمندگان اسلام که در شهرستان ایذه برگزار شد با اشاره به اینکه تصاویر شهدای انقلاب اسلامی همواره در جلوی چشمان ما هستند، اظهار داشت: شهرستان ایذه در زمان جنگ تحمیلی ۳۲۰ شهید تقدیم انقلاب کرد و به همین دلیل در تمام نقاط این شهرستان تصویر یک شهید یا خانواده شهیدی وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این شهدا به نهایت عاقبت‌به‌خیری رسیدند، می‌توانند کمک بزرگی برای عاقبت‌به‌خیر شدنِ ما باشند؛ البته تحقق این موضوع در صورتی است که به راه آن‌ها عمل کنیم.

سردار فدوی در ادامه با اشاره به وضعیت غزه، گفت: هم‌اکنون مردم جهان همان شعارهای انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی سر می‌دهند. جهانیان در طول ۱۰۰‌ روز جنگ در غزه فهمیدند که آمریکا و رژیم صهیونیستی خبیث‌ترین هستند و به همین دلیل علیه آن‌ها تظاهرات می‌کنند و شعارهایی با مضمون حمایت از مردم غزه سر می‌دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به این که ۵۰ آیه در قرآن در رابطه با تکالیف بندگان وجود دارد، افزود: اگر مراقب خود باشیم، خداوند هم به وعده خود عمل می‌کند و در آن تخلفی وجود ندارد؛ چون وعده خداوند به واسطه آن که قدرت دارد با حرف بندگان خدا متفاوت است.

سردار فدوی گفت: همیشه باید مراقب خود باشیم تا در جبهه حق قرار بگیریم؛ زیرا خدواند صراحتاً عنوان کرده است که همیشه حزب خدا پیروز است و حزب شیطان هیچ‌گاه پیروز نخواهد شد.

وی به عقوبت دردناک جنایتکاران و قاتلان مردم بی‌گناه در روز قیامت اشاره و عنوان کرد: خبیثان و مستکبران عالم در جنگ علیه مردم غزه به کشتن کودکان افتخار می‌کنند؛ که این نشان دهنده این است که آن‌ها حزب شیطان هستند؛ اما در مقابل، ایران ام‌القرای جبهه حق اسلامی است و این وضعیت هم از زمان آغاز نهضت امام خمینی (ره) شروع شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردمداری حزب شیطان را شیطان بزرگ (آمریکا) بر عهده دارد، تأکید کرد: در راه انجام تکالیف باید هزینه پرداخت که در این رابطه ملت ایران سربلند بوده و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس تأکیدی بر این موضوع است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه ما در جنگ سخت سربلند بودیم، گفت: در دهه ۶۰ و سال‌های دفاع مقدس برای ادای تکلیف در مرزهای کشورمان می‌جنگیدیم؛ در صورتی که در دهه ۹۰ (برای مقابله با فتنه تکفیری‌ها) هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای کشورمان جنگیدیم و این سخت‌تر از حضور رزمندگان در جنگ تحمیلی بود.

وی اظهار داشت: وقتی در سخت‌ترین کار که پای جان در میان است، سربلند می‌شویم، در کارهای آسان‌تر مانند جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای هم باید سربلند باشیم؛ چون در این نوع جنگ‌ها پای جان در میان نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو یادآور شد: برخلاف دوره‌های گذشته که رهبر معظم انقلاب اسلامی سفارشاتی را در روزهای نزدیک به انتخابات مطرح می‌کردند، این بار از فروردین سفارشات خود را بیان‌ کردند؛ چون مشارکت حداکثری از ملاک‌های دنیای امروز است.

سردار فدوی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران، مخالف حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری ملت در انتخابات هستند، اما این بار هم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باعث می‌شود تا آن‌ها آرزوی خود را در این رابطه به گور ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۲۰ شهید شهرستان ایذه، بر معرفی هر چه بیشتر شهدای گرانقدر به نسل جوان تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha